Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet juli 8, 2021 Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet juli 8, 2021 8 minuter sedan sa Klona: Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru? Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet juli 9, 2021 Tyckte jag kände igen de första bilderna men kunde inte alls komma på från var. Jag kommer åka bort i några dagar så jag lämnar bollen fri till den som vill. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet juli 12, 2021 Nu är jag tillbaka så får väl lägga upp en ny bild då ingen var sugen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ninio 4 Anmäl inlägg Skrivet juli 13, 2021 Hyouka? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet juli 14, 2021 6 timmar sedan sa Ninio: Hyouka? Mycket riktigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet juli 18, 2021 Baserat på skoluniformen kanske det är Yuyushiki? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ninio 4 Anmäl inlägg Skrivet juli 18, 2021 17 minuter sedan sa Sceleris: Baserat på skoluniformen kanske det är Yuyushiki? klart de är! :D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2021 “🎵 (James Bond-temat spelar) 🎵” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2021 Nope, det är Borderland du hör för det är Jormungand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2021 3 timmar sedan sa MathJuice: Jormungand Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2021 Get isekai'd, baka! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet juli 20, 2021 "Har du gissningen? Kom ihåg, inga tricks annars smäller det!" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet juli 20, 2021 Där var måttet rågat... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet juli 21, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet juli 21, 2021 Öppnar lite mera kanske... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet juli 22, 2021 Rail Wars? Den hade jag förträngt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet juli 22, 2021 Rätt. Den är bra faktiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet juli 22, 2021 Kan du se den här lilla flickan i ögonen och säga det!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet juli 23, 2021 Biokväll, någon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter