Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet december 13, 2021 Måste väl ändå vara Mob Psycho 100? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 13, 2021 4 timmar sedan sa Klona: Måste väl ändå vara Mob Psycho 100? Det är 100 % troligt att du har rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet december 13, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2021 Ah, Din lögn i april. Pojken var bekant, men jag kunde inte komma på något bättre än Chihayafuru eller nåt, vilket jag var säker på att det inte var. Men tjejen minns jag åtminstone. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet december 16, 2021 7 timmar sedan sa Sceleris: Ah, Din lögn i april. Pojken var bekant, men jag kunde inte komma på något bättre än Chihayafuru eller nåt, vilket jag var säker på att det inte var. Men tjejen minns jag åtminstone. Korrekt! Tycker att karaktärsdesignen skiljer sig en del från andra serier från den tiden men har svårt att sätta fingret på vad det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 16, 2021 Vi borde starta en tråd om karaktärsdesign, där vi får öva på att sätta våra fingrar på sånt. Nån gång. (´-`) “Kom med mig, barn, så ska jag visa er mina animeledtrådar…!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 18, 2021 “Säg hej till Gissa animen-tråden, dockan!” “Hej till Gissa animen-tråden, dockan.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet december 18, 2021 Majo no Tabitabi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 18, 2021 3 timmar sedan sa MathJuice: Majo no Tabitabi Rättirätti! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet december 18, 2021 Kommer vara bortrest från onsdag, så bäst för er att ni gissar rätt snabbt. DETTA ÄR ETT HOT! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet december 18, 2021 Strike witches? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet december 18, 2021 39 minuter sedan sa Smaruc: Strike witches? Correctomundo! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet december 19, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet december 20, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 20, 2021 Fan, jag är säker på att jag sett en anime där figurerna tittar på Mirai Shōnen Conan, men jag kan inte komma på vad. De tittar på anime och första bilden har en monorail, så jag tänkte först på Oreimo, men Chiba har en hängande monorail, så den tror jag inte att det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 21, 2021 Keep Your Hands Off Eizouken!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet december 21, 2021 4 timmar sedan sa wilfried: Keep Your Hands Off Eizouken!? Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 24, 2021 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 25, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 28, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 29, 2021 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter