Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Gogo

Gissa animen

Rekommenderade inlägg

4 timmar sedan sa Klona:

Måste väl ändå vara Mob Psycho 100?

Det är 100 % troligt att du har rätt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ah, Din lögn i april. Pojken var bekant, men jag kunde inte komma på något bättre än Chihayafuru eller nåt, vilket jag var säker på att det inte var. Men tjejen minns jag åtminstone.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
7 timmar sedan sa Sceleris:

Ah, Din lögn i april. Pojken var bekant, men jag kunde inte komma på något bättre än Chihayafuru eller nåt, vilket jag var säker på att det inte var. Men tjejen minns jag åtminstone.

Korrekt! Tycker att karaktärsdesignen skiljer sig en del från andra serier från den tiden men har svårt att sätta fingret på vad det är.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Vi borde starta en tråd om karaktärsdesign, där vi får öva på att sätta våra fingrar på sånt.

Nån gång. (´-`)

gissaanimen.jpg

“Kom med mig, barn, så ska jag
visa er mina animeledtrådar…!”

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Fan, jag är säker på att jag sett en anime där figurerna tittar på Mirai Shōnen Conan, men jag kan inte komma på vad.

De tittar på anime och första bilden har en monorail, så jag tänkte först på Oreimo, men Chiba har en hängande monorail, så den tror jag inte att det är.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu