Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 9 Det där måste ju vara Haruhi. Känner dock inte alls igen scenen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet maj 9 1 timme sedan sa Raccomunk: Det där måste ju vara Haruhi. Känner dock inte alls igen scenen Japp, från första avsnittet S1 när hon hade långt hår och hon byter hårstilar varje dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 9 Ah, så klart! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Albin1997536 0 Anmäl inlägg Skrivet maj 9 3 timmar sedan sa Raccomunk: Ah, så klart! Heartcatch? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 9 37 minuter sedan sa Albin1997536: Heartcatch? Så du har sett igenom min förklädnad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 18 Han verkar inte ha varit inloggad på över en vecka sen han gissade rätt, så kör på en ny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 18 Um, jag har visst använt 100% av min bilagskvot, vad göra? 🙃 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet maj 19 8 timmar sedan sa Raccomunk: Um, jag har visst använt 100% av min bilagskvot, vad göra? 🙃 Du kan alltid använda tjänster som Imgur och ladda upp bilderna där för att sedan klistra in länken här. Brukar gå att få så att bilden visas direkt på forumet istället för en länk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 19 Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 19 Du kan också gå via din profil högst upp och gå på Mina Bilagor och rensa gamla oanvända filer. Annars verkar imgur vara ett populärt val också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet maj 19 18 timmar sedan sa Raccomunk: Um, jag har visst använt 100% av min bilagskvot, vad göra? 🙃 Förutom vad de andra sagt, kan du också skriva 60 (icke-spammiga) inlägg till, så kommer du upp i "beprövad medlem"-klassen som har mycket mer lagringsutrymme. 😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 19 (redigerade) 2 timmar sedan sa MathJuice: Du kan också gå via din profil högst upp och gå på Mina Bilagor och rensa gamla oanvända filer. Annars verkar imgur vara ett populärt val också. Försökte göra det, men fanns inget alternativ för att göra det vad jag kunde se. 9 minuter sedan sa Sceleris: Förutom vad de andra sagt, kan du också skriva 60 (icke-spammiga) inlägg till, så kommer du upp i "beprövad medlem"-klassen som har mycket mer lagringsutrymme. 😉 Får jobba på det 😀 Redigerad maj 19 av Raccomunk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 20 Har ni inte sett denna? Det är ju en miss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 21 Rätt svar var Dusk Maiden of Amnesia. Kör på en ny då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet maj 21 Det där torde vara Serial Experiment Lain, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 21 4 timmar sedan sa Klona: Det där torde vara Serial Experiment Lain, Det har du rätt i Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 23 Jack the Ripper, Akilles, Fate/Apocrypha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet maj 23 2 timmar sedan sa MathJuice: Jack the Ripper, Akilles, Fate/Apocrypha Så rätt så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter