Klona 299 Anmäl inlägg Skrivet januari 7 Första och tredje bilden får mig att tänka på Robotics;Notes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 7 1 timme sedan sa Klona: Robotics;Notes. Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 299 Anmäl inlägg Skrivet januari 7 "Om du gissar så får du pengar" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 395 Anmäl inlägg Skrivet januari 8 Lord El-Melloi II Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 299 Anmäl inlägg Skrivet januari 8 12 minuter sedan sa MathJuice: Lord El-Melloi II Korrekt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 8 Hur blev det med Skurkinnan tämjer slutbossen, var ”akterna” efter den första (typ fyra avsnitt) sevärda? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 395 Anmäl inlägg Skrivet januari 8 Är på akt 2 just nu, inte lika bra men jag tror på ett gott slut i akt 3 naiv som jag är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet januari 8 Akt 2 var inte lika bra, men jag tyckte riktigt mycket om akt 3! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 8 Jag får nog fortsätta på den. Ska bara, öh, byta rington först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 9 ”H̴̰̥̪̄a̸̭͑͗͘h̷̗̣͗a̷͕͉͊̀̇,̷͕̠̀ ̵̤̑̋Ḱ̷̘̝̯̐a̸̺̽j̷̜̉s̸̳͍̳̉͝a̵̫͋̈́ ̴͓̈́̐͜h̵͈̞͉̉̄̄ą̷͕͘r̶͖̜̪͐̓̀ ̵̻̆̅i̷͚̮̾̏̈́n̸̹͒̍g̷̡̤̟̃à̸̡̰͝ ̴͉͙̀g̶̯̦̾͒i̶̝͒̚s̵̼̩̈́́s̵̳͑̓̏n̸͍̈͑̊ḯ̶͎̄͒n̴̡͕̊g̴̖͆̽͛a̷͔͘r̸̨̭̃̅͠!̴̨̯̇͌̕” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 10 ”För tusan, klockan är ett! Då måste vi halsa ur biran på övertid!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 11 ”Hörde ni tjejerna i klassen tidigare? Det är tydligen inne att citera pilsnerfilmrepliker nu.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 11 Det är en Anime Mirai-film som heter Harmonie. Jag har inte sett den, jag vet inte vad den handlar om. ”Snyggt, va? Jag tror att den tekniska termen är ’jafro’.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 16 Anmäl inlägg Skrivet januari 12 Himouto! Umaru-chan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 12 50 minuter sedan sa Smaruc: Himouto! Umaru-chan? Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet januari 14 Oh, är det Pride of Orange? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 16 Anmäl inlägg Skrivet januari 14 13 minuter sedan sa Raccomunk: Oh, är det Pride of Orange? Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter