Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

1 timme sedan sa Raccomunk:

Så vitt jag minns så har Kei-1's hus ingen sån där mur.

Vet inte hur det är i nyanimeversionen (och minns inte de gamla) men åtminstone i visualromanen så har huset en mur! Förvisso inte en sån mur i rött tegel som på bilden ovan, men ändock en mur. Och jag tyckte att det var likt med ett stort, brett trevåningshus, och jag kom ihåg att det var något på husgaveln just vid taknocken... fast det var visst inte ett fönster som på Eminence-huset, utan en... ja, ingen aning vad det är för något på Maebara-huset. Jag var skeptisk (största ledtråden emot min tanke var för mig ån, men jag tänkte att det kanske fanns en på baksidan av huset), men vi måste ju få lite ruljans också.

Offtopic, men jag måste ju få försvara mig lite! (´-`; )

HigurashiEp01.jpg

(För eventuell ouppmärksam person: detta är ej en bild att gissa på.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Sceleris:

Vet inte hur det är i nyanimeversionen (och minns inte de gamla) men åtminstone i visualromanen så har huset en mur! Förvisso inte en sån mur i rött tegel som på bilden ovan, men ändock en mur. Och jag tyckte att det var likt med ett stort, brett trevåningshus, och jag kom ihåg att det var något på husgaveln just vid taknocken... fast det var visst inte ett fönster som på Eminence-huset, utan en... ja, ingen aning vad det är för något på Maebara-huset. Jag var skeptisk (största ledtråden emot min tanke var för mig ån, men jag tänkte att det kanske fanns en på baksidan av huset), men vi måste ju få lite ruljans också.

Offtopic, men jag måste ju få försvara mig lite! (´-`; )

HigurashiEp01.jpg

(För eventuell ouppmärksam person: detta är ej en bild att gissa på.)

Åhå, måste nog vara en skillnad mellan animen och visualromanen isåfall, kollar på bilder från animen och den där muren är inte där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...