Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

1 timme sedan sa MathJuice:

Har kliat mig i huvudet och tänkte "varför är det fel" tills jag kom på att jag blandat ihop serierna då dom hade lika stilar.

Rätt svar är: Nora to Oujo to Noraneko Heart

Japp! För övrigt så associerar jag också starkt de två serierna, då jag la in dem på min lista samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aah, jag läste några kapitel av mangaversionen. Är det ingen som minns mig i världen eller nåt sånt.

Är det ingen... har visst inte en animeversion. Alltså, jag tänkte just på att jag brukar blanda ihop dem, men då är det väl Det sista slagfältet för dig och mig, eller Korståget vid världens början. (Som jag också bara läst.)

Jag tänkte på den första kanske främst för att vad jag minns så kommer huvudpersonen till en alternativ tidslinje genom en pyramidformad byggnad. Sen är designerna ganska lika, på ett generiskt ranobe-vis. Men de är storymässigt annorlunda.

Redigerad av Sceleris
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Sceleris:

Aah, jag läste några kapitel av mangaversionen. Är det ingen som minns mig i världen eller nåt sånt.

Är det ingen... har visst inte en animeversion. Alltså, jag tänkte just på att jag brukar blanda ihop dem, men då är det väl Det sista slagfältet för dig och mig, eller Korståget vid världens början. (Som jag också bara läst.)

Jag tänkte på den första kanske främst för att vad jag minns så kommer huvudpersonen till en alternativ tidslinje genom en pyramidformad byggnad. Sen är designerna ganska lika, på ett generiskt ranobe-vis. Men de är storymässigt annorlunda.

Den andra stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...