Sceleris Skrivet februari 5, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2024 Det var från första avsnittet av Undead Girl Murder Farce. Ny anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 5, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2024 (redigerade) Demon Slayer? Försöker helt och hållet gissa på tecknarstilen, har inte sett serien själv. Redigerad februari 5, 2024 av Klibbnisse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2024 ”Jag är ingen jäkla demondräpare!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 5, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2024 7 timmar sedan sa Sceleris: Det var från första avsnittet av Undead Girl Murder Farce. Ny anime! Hade du visat någon av huvudkaraktärerna så skulle jag nog ha kännt igen den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 6, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2024 7 timmar sedan sa Raccomunk: Hade du visat någon av huvudkaraktärerna så skulle jag nog ha kännt igen den. ”F'låt... Jag ska göra bättre ifrån mig...” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 6, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 6, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2024 Ah det var Undead Unluck Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 6, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2024 12 minuter sedan sa Raccomunk: Ah det var Undead Unluck Rätt! Den verkar tokig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 6, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2024 I'll be back - Jag efter den förra serien jag postade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 7, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 7, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 8, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 9, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 10, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 10, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 10, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2024 Symphogear? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 11, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2024 Där satt den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 11, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 11, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 12, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2024 Den här har jag ju sett, för fanken, det var väl reklamfilmen för Honda väl? Öööhhh... One Off Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 12, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2024 👍 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 12, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2024 9 timmar sedan sa Klibbnisse: Den här har jag ju sett, för fanken, det var väl reklamfilmen för Honda väl? Öööhhh... One Off Var det en franchise eller var det bara (höhö) en one-off? HAHAH 🤣🤣🤣 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 14, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2024 Sorry, glömde hur rätt jag hade! Här är en ny bild, lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 14, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2024 He is my master? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg