Klibbnisse Skrivet februari 15, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2024 23 timmar sedan sa MathJuice: He is my master? Ding Ding! Korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 15, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2024 Ber om ursäkt för det kändes lite väl fort gissat. Ger en enkel en för att ge nån annan mer tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2024 Tänkte gissa på någon av alla idol-serier efter första bilden, med den andra är jag stensäker på att det är en sådan... och min sträcker sig endast till "Idolmaster"-originalet från en tid tillbaka. Är det den, mån tro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2024 Nä det är Love Live Nijigasaki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2024 5 minuter sedan sa Raccomunk: Nä det är Love Live Nijigasaki Nära ändå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2024 I tried, men Racco hann före. -.-* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2024 Jag tänkte att det var något Love Live, men chansen att gissa rätt version när man inte sett något ur franchisen är ju typ 5%. 🙃 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2024 (redigerade) 1 timme sedan sa Sceleris: Jag tänkte att det var något Love Live, men chansen att gissa rätt version när man inte sett något ur franchisen är ju typ 5%. 🙃 Finns bara ett sätt att lösa det på! Redigerad februari 16, 2024 av Raccomunk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 17, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 18, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 18, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2024 Det är inte Parasyte, men jag tänker gissa det ändå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 18, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2024 Du har helt rätt, det är inte Parasyte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 19, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2024 Aaaah, vad heter den, Kraftlösa Nana? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2024 3 timmar sedan sa Sceleris: Aaaah, vad heter den, Kraftlösa Nana? Men nog med kraft för att svara rätt hade du! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2024 Nej, vänta lite. Var alla de där från Talentless Nana? På riktigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2024 Tror jag enbart plockade från avsnitt 1 och 2 🙃 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2024 Överraskande (k)lurigt! ”Välkommen, animegissare, till Gissa animen-tråden! Vi ser alla fram emot era gissningar.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 21, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2024 ”Nej, tyvärr, jag kan för mitt liv inte känna igen vilken anime det är.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 21, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2024 ”Dina animeledtrådar eller ditt liv. Valet är ditt, yngling.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 22, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2024 En motorcykel, är det Kino? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2024 44 minuter sedan sa Raccomunk: En motorcykel, är det Kino? Kinos resor från 2017 är rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg