WajDjaj Skrivet januari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2009 Edit: Jag var visst lite sömnig när jag la upp annonsen, ser några fel här o där :P, men det är fixat! Säljer en Haruhi figur i skolunifrom, från anime serien Melancoly of Haruhi Suzumiya. Den är 20 cm hög och köpt i japan, därav väldigt hög kvalité. Pris: 450kr Mera information finns här: www.LiteMeraAnime.Info.Se Är 100% seriös, vid frågor eller intresse var god och kontakta mig : WajDjaj@gmail.com Prylarna finns i Malmö och kan fraktas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2009 "Uniform" får ju en att tro att det är en skoluniform eller liknande du säljer, inte en docka.. :( Och pannband, eller huvudbindel heter det. Inte "huvudband". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2009 bilden funkar inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2009 "Uniform" får ju en att tro att det är en skoluniform eller liknande du säljer, inte en docka.. :( Fix'd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WajDjaj Skrivet januari 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 bilden funkar inte Den borde funka nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 "Uniform" får ju en att tro att det är en skoluniform eller liknande du säljer, inte en docka.. :( Fix'd. japp. Happ..var så förväntansfull över att det skulle vara en skoluniform å så var det en docka i det! :P sob sob Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WajDjaj Skrivet mars 22, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2009 uppayard. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 Är rätt sugen på att köpa någon fin Haruhi-figur. Denna såg jag när det kom ut på Amazon.jp, och som du säger verkar det vara mycket fint kvalité. Vet inte riktigt vad jag ska välja för någon dock, eftersom det är rätt dyrt med samlarfigurer. Så min fråga är väl om den är såld eller inte, eftersom det var ett tag sen du annonsera ut den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WajDjaj Skrivet juli 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Finns fortfarande kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg