Avathar Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Vi försöker få ihop ett stabilt gäng som kommer att spela det här spelet, hittils har vi Dread, Boda, KainSilencer(från irc), jag, flaskis är banger och har inte laddat hem det... Vilka mer är sugna på att joina oss? Lägg till mig i Live om ni har spelet, Phryxian heter jag, posta era Live namn här om ni spelar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Är det öppet för vem som helst eller måste man ha kod? Aldrig riktigt förstått mig på det här spelet, det ser ut som ett strategispel ála Starcraft/Warcraft/etc, men online? Hur tusan funkar det egentligen? Sugen är jag iaf... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Du tankar hem och installerar steam skapar en användare för steam, loggar in och väljer att ladda hem och installera dawn of war 2 multiplayer betan. sen är det bara att dra igång, eller ja vi kör via games for windows, så de kan vara bra att skaffa det också. Hur som helst vet inte hur länge till betan kommer att vara öppen, men antagligen 1-2 veckor till, spelet släpps den 16 i USA och den 20:e i europa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Jaha, det tar nog en vecka för mig att ladda ned det så jag får skippa isf. Fråga igen när Starcraft II har kommit ut. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg