Hoppa till innehåll
Anime.se

Serier som borde få en fortsättning.


Pthia
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...

Mitsudomoe, Panty & Stocking och Love Hina, såklart TrollFace[1].png

 

Ska jag vara allvarlig (det var jag ovan också, heh) så skulle jag gärna se en fortsättning av CANAAN, Lucky Star, TTGL (fast dunno om det hade blivit bra, men vill se mer ändå~), Kuragehime, Kamen no Maid Guy, Haruhi, och möjligtvis Kannagi, om de kunde få den lite mer intressant kanske.

 

EDIT:

Åh herregud, jag glömde WORKING!!... Den MÅSTE få en andra säsong, annars dör jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jo den är avslutad, men tyckte inte riktigt om slutet där. Missuppfatta mig inte, det var ett bra slut men den var alltför "cliffhanger" om man säger så. Äventyret såg inte ut att vara slut med andra ord.

 

07-Ghost också, som avbröts vid episod 26 om jag minns rätt. Kommer inte ihåg anledningen, men mangan fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo den är avslutad, men tyckte inte riktigt om slutet där. Missuppfatta mig inte, det var ett bra slut men den var alltför "cliffhanger" om man säger så. Äventyret såg inte ut att vara slut med andra ord.

Menar du den första TV-serien, eller brotherhood (som faktiskt följer mangan)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Efter en viss punkt följer Elfen Lied-animen en helt annan handling än mangan så man kan inte återgå till originalhistorien. En eventuell fortsättning skulle i så fall behöva vara något eget. Tänk True Tears som utöver namnet har absolut ingenting gemensamt med originalspelet, inte ens figurerna.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...