Hoppa till innehåll
Anime.se

Quake Live


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Med andra ord är jag riktigt kass och hade t.o.m. problem med tränings boten :blush:

 

Jag hade också lite svårt med boten... jag lyckades komma till den svåraste svårighetsgraden men där blev jag så asswhoopad att det var synd om mig.... jag klarade nätt å jämnt att ligga lika med boten på näst svåraste :S eller var det ytterligare ett snäpp lättare :S kommer inte ihåg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi göra som följande.

1. Alla som vill får komma och spela "från" 1800 på tors.

2. Vi försöker fixa så alla möter alla (och om man hinner free4all eller ctf/tdm på slutet av kvällen)

 

Jag kan tänka mig att stå för lite organsiation. Som att ta in vilka som är på plats och vem som möter vem.

 

Det som då måste bestämas är vilka regler som gäller.

Jag föreslår 10min x 2maps (en map var). Sedan blir det 3poäng för vinst och 1 för lika.

Vet inte vilka maps vi ska få välja mellan så kom med förslag så ska jag försöka ta reda på vilka man "brukade" lira tidigare (har glömt namnen på nästan alla.... :( )

 

Edit: Förslag på maps

1. Cobalt station

2. Longest Yard

3. Campgrouind redux

4. Temple of retribution

5. Brimstone Abbey

6. Heros keep

7. Hells Gate

8. Vertical Vengeance

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter bra, Z0nE. icon_cool.gif

 

Angående banor tycker jag lika väl att det kan vara slump. Att man får välja bland alla. Jag bryr mig inte så mycket. :P Liksom, vad är välja-bana-mentaliteten?

 

Och väl på dagen D kan det underlätta om man upprätthåller kommunikationen. IRC är ett förslag, och jag antar att Ventrilo hade gått annars. (Fast jag har då inte kablar till micken.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som är med map val är att det inte blir för små/få vapenval eller för stora maps så man inte hittar varandra.

De som jag valt ut är de som normalt spelas 1vs1.

 

Vad gäller kommunikation så funkar irc mycket bra (får fixa egen animeQ3 kanal ;) ). Vill man tala så kan jag nog fixa ts2 server iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Whoomp heter jag och gör iom Quake Live min Q3 debut. Med andra ord är jag riktigt kass och hade t.o.m. problem med tränings boten :blush:

 

En liten förvarning hade varit på sin plats där faktiskt.

 

Jag var ju fan tvungen att ta den sista dörren i tryout grejen. Och följdaktligen får jag nu inte joina matcher som saya & scellan redan är inne på utan jag måste hoppa in först.

Står att jag är för duktig... också får man smisk av scellan & gravskopan iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är värt att tänka på till kväjk-kvällen också, att man kan ha problem att gå in i samma spel om man är på olika skicklighetsnivåer. Kanske. Jag vet inte.

 

Men Ashaz, nivån man ligger på ska ju korrigeras automatiskt med tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Ashaz, nivån man ligger på ska ju korrigeras automatiskt med tiden.

*shrug* jag vet inte.

Min nivå skiftar ju ganska så rejält från match till match.

Går det bra så blir jag fokuserad och kan smiska rumpa.

Går det dåligt så stressar jag upp mig och gör ogenomtänkta saker och klantar mig hela tiden. :3

 

Vad hade jag? 20 dopp i lavan på dendär banan? XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar mycket nu igen :D

Måste ner och handla sedan göra mat sen sitter jag fast här till kvällen då min hjärna kommer vara död för den måste upp igen 0540 för att ta hand om hjärn opererade patienter :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...