Hoppa till innehåll
Anime.se

WoW


aSet
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

har spelat blizzhackers och stormcrafts beta... synd att jag inte får säga var man kan tanka den... då kommer zimeon's katt att skälla på mig igen ( jag blir jämt aegd av honom )

 

Ungdommen är rätt smart i dag. De flesta vet nog var man kan få tag i det om de vill. Jag tänker iallafall vänta tills det är klart och köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

kommer spela wow stenhårt, har väntat i fyra år nu XD

får bredband till jul, så det blir nog lagom till releasen :D

kommer spela som en Dwarf warrior, kommer syssla mycke me blacksmithing... göra sina egna vapen å rustningar e så grymt(de bästa rustningar å vapen görs ju av spelare som e grymt duktiga på blacksmithing)

längtar....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad jag än spelar så blir dett nått i the horde... fast jag stör mig på att dom odöda hör till den..... sen när blev orc's allierade med dom? ok.... orc's hade odöda slavar i 1 och 2:an men detta gillar jag inte... the horde har för mycket krigar heder för att ha en massa sluga och onda undead's... dom kan gott va ett eget lag...

 

skönt att höra att ingen vill spela NE här... tyckte att dom blev lame när alla ville spela dom... nästan töntigt... fast vem bryr sig... jag ska ändå slakta dom. Lok-Tar Ogar !!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns iofs ett misslyckat warcraft spel det skulle vara ett äventyrs spel men det kom aldrig ut^^. Det är en legend bland oss som hängt med ett tag. Det var stora försök för att få tag på den sista builden men ingen lyckades :'(.
SP menar Wc3 och dom är inte så värst intresserad av WoW. Deras argument lyder " Vi får vänta till nästa generation av MMORPG" . Bäst för dom att dom komemr att ge WoW bra betyg, jag hoppas att dom också att dom recensera spelet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen som kommer vara hunter då :)

Kom med i patchen som släpptes tidigare idag.

Den ser riktigt rolig ut, dock brukar jag inte gilla att stå i bakgrunden med båge, men de har visst några andra magier/skills också.

 

ska kanske köra Hunter, dwarf hunter med rifle B)... dom verkar vara ganska grymma.

det blir nog dwarf hunter eller dwarf warrior ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har funderat på en night elf rouge eller en human paladin.

Om ni vill så kan vi som ska spela det vara i ett party.

kommer att köpa spelet direkt när det kommer har skaffat allt man behöver dvs: pengar, dator och en bra uppkoppling ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...