Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

aSet

WoW

Rekommenderade inlägg

har spelat blizzhackers och stormcrafts beta... synd att jag inte får säga var man kan tanka den... då kommer zimeon's katt att skälla på mig igen ( jag blir jämt aegd av honom )

" ingen vill veta vad du har köpt din tröja "

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tröja? :S

för det första jag hatar den låten

och för det andra.... du har humor.....INTE >:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
har spelat blizzhackers och stormcrafts beta... synd att jag inte får säga var man kan tanka den... då kommer zimeon's katt att skälla på mig igen ( jag blir jämt aegd av honom )

Ungdommen är rätt smart i dag. De flesta vet nog var man kan få tag i det om de vill. Jag tänker iallafall vänta tills det är klart och köpa det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Tröja? :S

för det första jag hatar den låten

och för det andra.... du har humor.....INTE >:)

Va ja mena va att jag bryr mig inte var man laddar ner skiten :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Klart att det är.... Blizzard kan inte misslyckas
Enligt tidningen SP så har alla WC misslyckas. Men dom borde hjärntvättas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Klart att det är.... Blizzard kan inte misslyckas
Enligt tidningen SP så har alla WC misslyckas. Men dom borde hjärntvättas

Vadå, om de säger att WC serien blev mysslyckad så har de redan blivit hjärntvättade!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Finns iofs ett misslyckat warcraft spel det skulle vara ett äventyrs spel men det kom aldrig ut^^. Det är en legend bland oss som hängt med ett tag. Det var stora försök för att få tag på den sista builden men ingen lyckades :'(.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

kommer spela wow stenhårt, har väntat i fyra år nu XD

får bredband till jul, så det blir nog lagom till releasen :D

kommer spela som en Dwarf warrior, kommer syssla mycke me blacksmithing... göra sina egna vapen å rustningar e så grymt(de bästa rustningar å vapen görs ju av spelare som e grymt duktiga på blacksmithing)

längtar....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

men ja tycker att de är lite synd att man inte kan rida förren level 40 :(

ska ju rida på häst med min paladin...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

vad jag än spelar så blir dett nått i the horde... fast jag stör mig på att dom odöda hör till den..... sen när blev orc's allierade med dom? ok.... orc's hade odöda slavar i 1 och 2:an men detta gillar jag inte... the horde har för mycket krigar heder för att ha en massa sluga och onda undead's... dom kan gott va ett eget lag...

skönt att höra att ingen vill spela NE här... tyckte att dom blev lame när alla ville spela dom... nästan töntigt... fast vem bryr sig... jag ska ändå slakta dom. Lok-Tar Ogar !!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

dom undead som e allierade me the Horde är ju inte lika onda som the Scourge. men the horde anar att dom har dolda motiv... men har låtit dom gå med i ändå, de är ju till nytta i strid ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

ledaren över undead's i the Horde är ju en banshi.

hon var ju night elf innan, men Arthas gjorde henne till en banshi i campanjen(wc3).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ingen som kommer vara hunter då ;)

Kom med i patchen som släpptes tidigare idag.

Den ser riktigt rolig ut, dock brukar jag inte gilla att stå i bakgrunden med båge, men de har visst några andra magier/skills också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Finns iofs ett misslyckat warcraft spel det skulle vara ett äventyrs spel men det kom aldrig ut^^. Det är en legend bland oss som hängt med ett tag. Det var stora försök för att få tag på den sista builden men ingen lyckades :'(.
SP menar Wc3 och dom är inte så värst intresserad av WoW. Deras argument lyder " Vi får vänta till nästa generation av MMORPG" . Bäst för dom att dom komemr att ge WoW bra betyg, jag hoppas att dom också att dom recensera spelet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ingen som kommer vara hunter då :)

Kom med i patchen som släpptes tidigare idag.

Den ser riktigt rolig ut, dock brukar jag inte gilla att stå i bakgrunden med båge, men de har visst några andra magier/skills också.

ska kanske köra Hunter, dwarf hunter med rifle B)... dom verkar vara ganska grymma.

det blir nog dwarf hunter eller dwarf warrior ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

har funderat på en night elf rouge eller en human paladin.

Om ni vill så kan vi som ska spela det vara i ett party.

kommer att köpa spelet direkt när det kommer har skaffat allt man behöver dvs: pengar, dator och en bra uppkoppling ^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu