Hoppa till innehåll
Anime.se

Någon som vill ha cosplay kläder.


Linkmaster
 Share

Rekommenderade inlägg

Varför det hela är komiskt är att du antagligen är seriös när du menar att du "ger bort" kläderna, utan någon hake. Utan bilder eller specifik information känns inlägget inte särskilt pålitligt och var väl kanske därför Ashaz skrattade, skulle jag gissa på.

 

Hur kommer det sig att du inte säljer kläderna? Anser du att det inte finns något värde i de kläder din flickvän har sytt? Och jag förstår verkligen inte varför hon skulle sy "det vi vill ha". Sen att vara dryg åt folk du vill göra affärer med är inte särskilt proffsigt. Allt känns bara väldigt oseriöst.

 

Om ingen verkar intresserad eller om du inte lägger upp lite bilder eller mer information, och eftersom man får känslan av att du måste kvickt "bli av med" kläderna, så tycker jag att du kan gå till frälsningsarmén eller dylikt och ge bort kläderna till de som behöver. Personligen skulle jag finna det oerhört komiskt att se barn i Afrika gå runt med cosplaykläder :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...