Anonym2 Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Någon som vet något bra ställe där man kan hitta en billig transformator? Jag behöver en till min riskokare. Problemet är att den drar så mycket energi (670 W) att jag inte kan använda någon av dem jag redan har. Eller är det kanske billigare att istället köpa en ny riskokare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Du vill alltså använda en japansk apparat i Sverige? I så fall har jag också letat som en galning efter en som fungerar till min kotatsu (500W värmeelement). De jag har hittat har antingen för låg effekt eller är svindyra. Säg till om du hittar något ekonomiskt alternativ som fungerar! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet oktober 18, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Man kanske skulle kunna parallellkoppla två transformatorer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Man kanske skulle kunna parallellkoppla två transformatorer... Låter som ett bra sätt att bränna ner hemmet på :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Kan man parallellkoppla växelspänning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Hoppas jag inte möter motstånd nu, men jag väntar med spänning på besked! ...sa Scellan och slog en volt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet oktober 19, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Hm, riskokaren ska ju ha växelström, ja. Tänkte inte på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Hoppas jag inte möter motstånd nu, men jag väntar med spänning på besked! ...sa Scellan och slog en volt. σ_σ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Hoppas jag inte möter motstånd nu, men jag väntar med spänning på besked! ...sa Scellan och slog en volt. Ursäkta offtopic, men det där gjorde min kväll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 σ_σ Arg? Tänka sig att mitt lilla inlägg kunde vara så laddat! Ursäkta offtopic, men det där gjorde min kväll Ja, el-ler hur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 VAR ÄR BILDEN MED ALLA ELKOMMENTARER OM EN KILLES MORSA SOM DÖTT AV EN STÖT? Den är så Winrar. Riskokare är faktiskt mitt bästa köp hittils. För jag fick den begagnad gratis. Likriktade lik i paralellkopplingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 20, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2009 σ_σ Arg? Tänka sig att mitt lilla inlägg kunde vara så laddat! Ursäkta offtopic, men det där gjorde min kväll Ja, el-ler hur! Omg he's on a roll >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 20, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2009 σ_σ Arg? Tänka sig att mitt lilla inlägg kunde vara så laddat! Ursäkta offtopic, men det där gjorde min kväll Ja, el-ler hur! Jag skulle varit online i morse! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg