Gogo Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Är i extremt behov av pengar så säljer ut lite DVD:er. NGE Platinum boxen + vol 1-3 R1 Neon Genesis Evangelion Directors' Cut: Genesis Reborn R1 Neon Genesis Evangelion Directors' Cut: Resurrection R1 Ghost in the Shell 2: Innocence Music Video Anthology SPECIAL EDITION (soundtracket följer med) R1 Labyrinth of Flames R1 AKIRA DTS R1 Perfect Blue (signerad av Satoshi Kon. har bilder om nån vill se) R2 pal Neon Genesis Evangelion EOE R2 AKIRA (sjukt gammal utgåva, R2, med svensk undertext!) Black Jack the movie R2 Orguss 02 R2 Neo-Tokyo R1 Gundam 0083 komplett vol 1-4 R1 Yukikaze komplett 1-3 R2 Sentou Yousei Shoujo Tasukete! Mave-chan R1 Cromartie High School komplett vol 1-4 R1 Berserk 1-6 komplett R2 Bud som gäller. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Några frågor: säljer du på tradera, vilket språk har R2:orna och är Orguss komplett? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Du har inga bilder? Intresserad av Cromartie :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Några frågor: säljer du på tradera, vilket språk har R2:orna och är Orguss komplett? Nej, säljer inte på tradera. R2:orna är PAL så de har alla japanskt tal och alla har nog också engelsk dubb. Orguss är komplett jo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Du har inga bilder? Intresserad av Cromartie :p Kan fixa bilder på cromartie senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Tja, jag kan tänka mig att ta hand om Orguss 02, Perfect Blue och den sjukt gamla Akira för 300 kronor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Tja, jag kan tänka mig att ta hand om Orguss 02, Perfect Blue och den sjukt gamla Akira för 300 kronor. Eftersom Perfect Blue trots allt är signerad av Satoshi Kon himself så vill jag nog ha lite mer. Eller vad säger du? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Förvisso är Satoshi Kon en störtskön nisse, jag PM:ar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Ok. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Lite offtopic, men hur fick du den signaturen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Lite offtopic, men hur fick du den signaturen? Han var i Sverige ifjol, det minns du väl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Lite offtopic, men hur fick du den signaturen? Han var i Sverige ifjol, det minns du väl. Jo just det ja! Tråkigt att man inte var i närheten av hufvudstaden då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 18, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Du har inga bilder? Intresserad av Cromartie :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg