Hoppa till innehåll
Anime.se

Trigun: Badlands Rumble


Blå
 Share

Rekommenderade inlägg

t01t.png

Studio: Madhouse Studios

Genre: Action, Komedi

Premiär: 24/4

 

Jag har då inte hört något tidigare om det men det skall komma en Trigun film i år. Jag hittade en

av en ren slump och måste medge att jag blir lite glad av det här. Serien är helt klart en sevärd sådan och riktigt underhållande. Filmens handling tar plats ungefär vid mitten av serien, så är man inte bekant med serien innan kan det nog vara ett bra tillfälle att ta upp den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Intressant, har för mig att jag läst nåt om en film för en herrans massa år sedan och eftersom det inte kom än så tog jag det som ett falskt rykte. Men nu kommer en blir nog att se den, även om jag tycker trigun är ett avslutat kapitel för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med tanke på hur länge projektet blev uppskjutet börjar jag undra om det finns någon publik för filmen längre. Visst var animen populär en gång i tiden, men inte nog med att de flesta tycks ha glömt den vid det här laget; folk tycks i allmänhet vara ute efter något helt annat i animeserier än humoristisk action numera.

 

Själv är jag däremot lite nyfiken på filmen. Trigun var en av de där serierna jag såg och uppskattade relativt tidigt som animetittare, tillsammans med bl.a. Cowboy Bebop. Lite nostalgi får man kanske unna sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...