Hoppa till innehåll
Anime.se

Ligga?


Kenzoku
 Share

Rekommenderade inlägg

Hade inget bättre för mig, så tänkte utföra ett litet experiment, inspirerat ifrån den här Flashback-tråden

 

Det går alltså ut på att skicka textmeddelandet "Ligga?" till 5 tjejer i din kontaktlista. Jag har nu gjort det, och dessa blev flickorna.

 

 

Sara

En tjej som jobbade på Uppcon, som var den som skickade länken till mig och tyckte jag skulle göra detta. "Sure" tänkte jag, och valde henne som en av offren.

Therese

Min kompis lillasyster, som är 95:a. Brukade reta henne osv när man var på besök hos honom. Men ni känner väl till talesättet: "De växer upp så fort..."?

 

Christina

En tjej som man flörtat lite med i korridorerna i skolan, men mest på skämt. Drog iväg ett mess i alla fall, för att se hur hon reagerar.

 

Emelie

En tjej i min klass, som vi har bestämt oss för är "den kåtaste i vår klass". Visserligen har hon pojkvän, men OJ vad hon ska glömma det när hon blir onykter har vi märkt, när vi tittar oss i spegeln dagen efter och kommer på att det var nog hon som gav oss killar det där enorma sugmärket på halsen. (Kanske skulle messat när hon inte är nykter istället...)

 

Samantha aka Nihon

Just for the lulz.

 

 

Nu ska ni alltså gissa vem ni tror kommer "haka på", alltså vem som kommer tacka ja. Gissningen "ingen" räknas, likaså om ni vill gissa på flera.

 

Jag postar svar och eventuell vinnare efter jag fått svar ifrån alla tjejer.

 

Och för att göra det lite roligare (och för att inte döda tråden direkt efter), så utmanar jag ER att göra detsamma. >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag fått svar ifrån alla tjejer, så här får ni svaren!

Sara

Sara trodde först att jag var någon annan, så hon skrev först:

Sara: "Haha men var ju bara Samantha som tramsa :P"

Jag: "Men det gjorde inte jag :("

Sara: "Haha tack för komplimangen, men tyvärr :("

 

Sen när hon senare fick reda på att det var gav hon mig ett nytt svar:

Sara: EH ASSÅ VADÅ SKA JAG STÅ UPP FATTAR INTE ;p;PP;P;pp"

 

Therese

Therese: "Och du är x)"

Jag: "Det är ju David Nelin!"

Therese: "Yeah sure 8)"

Jag: "Awesome! Bara att bestämma tid och plats baby!"

Therese: "Åh självklart, allt för dig bby! När ska vi träffas då? D:"

Jag: "Det får du bestämma som sagt ;)"

Therese: "Men va snäll du är sötnos<3 jag är ledig närsom, du är viktigast duvet :3"

 

Då drog jag upp att jag behövde faktiskt låna lite DV-band som jag och hennes storebror hade filmat lite på, och bad henne leta efter dem. Sa samtidigt att hon inte skulle glömma bort att bestämma tid och plats, för att inte komma bort ifrån ämnet:

Therese: "Awesome hunny! Never att jag glömmer ett sånt erbjudande. Kan ju ta de i helgen sexy bby ;)"

 

Sarkasmen i hennes meddelanden är ju inte direkt osynlig, men under många år så tror jag på riktigt att hon har varit lite intresserad av mig. Så om hon svarar ja på ett lustigt sätt, för att det är pinsamt, eller om hon (troligtvis) skämtar tillbaka vet jag inte än. Inte förrän jag hämtat DV-banden >:D

Christina

Christina: "Bajs"

 

Ja... det var det svaret jag fick... Så därför svarade jag nästa dag:

Jag: "Bajs? :("

Christina: "Du är medveten om att du skickade ett sms till mig igår va?"

Jag: "Jadå"

Christina: "Haha."

Jag: "Fick ju inget svar :D"

Christina: "Jobbigt läge hörru."

Jag: ":("

Christina: "Hehe"

Jag: "Flirtar du med mig?"

Christina: "Alltid. Hö hö hö."

Jag: "Såatteh... Ligga?"

Christina: "Nog för att du är rakt på, gillar sånt, men nä."

Jag: "Försökte i alla fall ;)"

Christina: "Haha."

Emelie

 

Emelie: "Gärna!"

Jag: "Grymt! Bara att bestämma tid och plats så löser vi det!"

Emelie: "Åh härligt!:D vad sägs om en kvart hos mig? Är ensam hemma :)"

Jag: "Oj, så tidigt alltså? Är tyvärr hemma, och skolkortet gäller väl inte nu? :/"

Emelie: "Haha! Jag bor i gbg tillfälligt! Jobbar på dagarna så tror det är lättare om du bestämmer tid!"

Jag: "Jag har ju också praktik i Göteborg, så tycker du får bjuda hem mig nu till veckan så kan vi ju ha myskväll! ;)"

Emelie: "Haha nej david vi ska inte ha någon myskväll, tyvärr har jag redan världens underbaraste pojkvän!"

Jag: "Åh, då ljög du ju för mig :("

Emelie: "Haha ja!"

 

Skulle som sagt frågat när hon är onykter. Får göra det nästa gång jag träffar henne på fest... >:3

 

Samantha aka Nihon

Samantha: "Jag är gravid i sjunde månaden med min välutrustade motorcyklistneger. You guess the answer."

 

Vad annars hade jag kunnat förvänta mig? :)

 

Med andra ord så blev det tillslut 4 av 5 tjejer som har tackat nej, och 1 kvar som jag inte vet riktigt, men vi säger att hon tackade ja ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...