Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur lång är Nagato ?


Seriiko
 Share

Rekommenderade inlägg

Va synd :( Har också kollat runt som en galning på internet, det är nämligen så att jag har satt upp en mätare på en väg och skriver upp hur långa olika manga figurer är :D Låter konstigt jag vet, men det är intressant att se hur lång man är jämnfört med dom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade inte ens den "riktiga" Nagato på Narutopedia, vad heter hon (eller han? Minns inte riktigt...) i efternamn?

 

öh, söker du på Nagato så är det han du får upp.

 

Ja, får ju upp han där som verkar vara någon av "de 6 Pein"... vilket det väl inte var han det skulle vara?

 

http://naruto.wikia.com/wiki/Nagato

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sceleris;

 

Jo han står brevid några personer i vuxen form som t.ex. Yahiko. Men då står han antingen bakom Yahiko, det är en annurlunda vinkel eller så står en av dom inte upprätt. Sen är det ganska svårt att gissa en längd på det sättet.

Senare får man se Nagato i den här maskin-aktiga saken med Konan brevid sig. Fast då är det inte längre hans längd eftersom han då istället är alldeles för lång om man jämnför med Konan, troligen är det maskinen som gör att det blir så.

 

Klibbnisse;

 

Tror inte man får veta hans efternamn faktiskt, men när man söker på Nagato på Narutopedia får man rätt person. Om du söker på Pein får du också upp Nagato.

Nagato "är" en av Pein, han är den sjunde Pein, den som styr de andra. Alltså den "riktiga" Pein ^ ^

 

 

 

Har en annan interessant fråga om längd. Jag kollade nämligen upp Orochimaru och det visade sig att han blev kortare i Shippuden. Någon som vet varför ? Eller är det bara någon som skrivit fel ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...