Hoppa till innehåll
Anime.se

Chrono Crusade


Saya
 Share

Rekommenderade inlägg

Bra skrivit! Jag måste hålla med om att Chrno Crusade är väldigt sevärd! Det är nog en av de mest känsloladdade serierna. Nu var det väldigt längesedan jag såg den sist, det är nog snart dags att friska upp minnet. Den här gången blir det nog mangan istället, då jag inte läst den än (det har nog berott på att jag trodde de följde samma handling). Jag minns att jag blev väldigt berörd av slutet på serien, så som sagt rekommenderas starkt till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket bra skrivet Saya. Tror att jag såg serien runt 2007 med och även om jag tyckte att den hade sina svackor här och där så höll sig serien på en bra nivå och den sista 1/3 av serien var riktigt spännande. Kommer ihåg att jag en dag på sommarjobbet var väldigt frånvarande eftersom jag funderade på vad som skulle hände i de sista fyra avsnitten. Slutet är underbart och jag klassar det som ett av de bästa av alla serier jag har sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...