grunt Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Tja mycket kritik har det fått, jag antar att kritikerna inte kan uppskatta gorehumor eller gamla godingar av Peter Jackson. Personligen tycker jag att det är ett förbannat roligt spel, med många roliga små detaljer. Visst, grafiken är inte den bästa, men storyn är i alla fall av topklass!! Självklart kan det hända vem som helst som skall köpa lite mjölk och ta ut lönen. Vissa har kallat det rasistiskt men jag skulle i inte sträcka mig så långt som till främlingsfientlighet, däremot är det snarare fientligt mot alla i sådana fall. Det är ett humoristiskt spel, alla fattar det bara inte... Vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Det var kul i två minuter, sedan så hade man ju redan gjort i stort sett allt som man kunde göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Håller med Vanilla, livslängden var otroligt kort. Efter en halvtimme slutade jag spela, redan testat allt och laddningstiderna mellan "sektionerna" gjorde mig tokig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Att ens jämföra det här skruttet med Peter Jacksons underbara filmer tycker jag är lite av en hädelse :D. Inte för att jag har några direkt moraliska motsättningar mot spelidén (GTA är en storfavorit hos mig) men det är så dåligt genomfört och charmlöst spel. Jag har iof bara spelat demot, men jag tror inte spelet ändrar på sig längre fram. Dessutom dödar man oskyldiga hundar, och DÅ går det för långt!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Postal2 = konstigt sjukt spel som ja pissar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Har inte sett något liknande, vare sig bra eller dåligt tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Vissa har kallat det rasistiskt Det skulle vara araberna som invaderar kyrkan då, fast spelet driver ju också med våldsamma protestanter och grova sydstatare. ;) "Save a tree, burn a book!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Postal 2 har sann humor! jag tröttnar aldrig på att banka sönder skallarna med min fina lilla sapde... om ni bara har spelat det i några minuter så fattar jag att ni blev utråkade.... sulle ni bara ha tålamod så skulle ni få göra as grymma saker som att döda elefanter.... fast det som slår allt är när man sätter eld på bögarnas disco. >:D .. hahaha fan va kul det är... vilket spel *snyft* detta kommer att ta lång tid för mig att glömma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Detta spel kan man inte ta på allvar. Kan man inte det skall man inte spela det heller. Visst tycker även jag att det blir för mycket när man kan elda upp hundar och använda katter som ljuddämpare. Men i slutändan är det ändå bara ett spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Ibland händer det att man blir kissnödig i spelet. Vadå toalett? Polisens mun duger lika bra. Då får man lite biologiskt fyrverkeri på köpet! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Mustachio: Menade inte att jämföra, håller med dig om att Jacksons filmer ligger många klasser över. Jag ville bara peka ut att båda handlar om Gorehumor och att många inte förstår den sortens humor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Japp, Helt klart massor av Gorehumor. Man skall inte ta spelet på allvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Japp, Helt klart massor av Gorehumor. Man skall inte ta spelet på allvar. Jag tycker spelet saknar både gore och humor. Nu har jag visserligen bara spelat demot, så det kanske kommer senare. Det närmsta gore jag hann se var några lösa huvuden och en och annan bränd kropp men det är ju bara lite vanligt våld. Inget speciellt. Jag missade också all humor, ifall det nu fanns nån i demot... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Tror inte att demot innehåller så mycket alls, har för mig att de även censurerade en massa i det. Humor kommer senare men det är svårt att bedömma om alla gillar den eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Det finns gore... Tro mig... En lustig sak är att när man slår av huvudet så sorutar det ut en nätt stråle av blod, en ännu lustigare sak är att om man pissar på någon tills den spyr och sedan slår av huvudet så blir det en fin mix. Om inte det är äckelhumor så vet jaginte vad som är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 "Gore" för mig är inälvor och hjärnsubstans. Blod i mängder finns det väl i varenda actionfilm nuförtiden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg