Hoppa till innehåll
Anime.se

Postal 2


grunt
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja mycket kritik har det fått, jag antar att kritikerna inte kan uppskatta gorehumor eller gamla godingar av Peter Jackson. Personligen tycker jag att det är ett förbannat roligt spel, med många roliga små detaljer. Visst, grafiken är inte den bästa, men storyn är i alla fall av topklass!! Självklart kan det hända vem som helst som skall köpa lite mjölk och ta ut lönen.

 

Vissa har kallat det rasistiskt men jag skulle i inte sträcka mig så långt som till främlingsfientlighet, däremot är det snarare fientligt mot alla i sådana fall.

 

Det är ett humoristiskt spel, alla fattar det bara inte...

 

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att ens jämföra det här skruttet med Peter Jacksons underbara filmer tycker jag är lite av en hädelse :D. Inte för att jag har några direkt moraliska motsättningar mot spelidén (GTA är en storfavorit hos mig) men det är så dåligt genomfört och charmlöst spel.

 

Jag har iof bara spelat demot, men jag tror inte spelet ändrar på sig längre fram. Dessutom dödar man oskyldiga hundar, och DÅ går det för långt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Postal 2 har sann humor! jag tröttnar aldrig på att banka sönder skallarna med min fina lilla sapde... om ni bara har spelat det i några minuter så fattar jag att ni blev utråkade.... sulle ni bara ha tålamod så skulle ni få göra as grymma saker som att döda elefanter.... fast det som slår allt är när man sätter eld på bögarnas disco. >:D .. hahaha fan va kul det är... vilket spel *snyft* detta kommer att ta lång tid för mig att glömma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Japp, Helt klart massor av Gorehumor. Man skall inte ta spelet på allvar.

 

Jag tycker spelet saknar både gore och humor. Nu har jag visserligen bara spelat demot, så det kanske kommer senare. Det närmsta gore jag hann se var några lösa huvuden och en och annan bränd kropp men det är ju bara lite vanligt våld. Inget speciellt. Jag missade också all humor, ifall det nu fanns nån i demot...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns gore... Tro mig... En lustig sak är att när man slår av huvudet så sorutar det ut en nätt stråle av blod, en ännu lustigare sak är att om man pissar på någon tills den spyr och sedan slår av huvudet så blir det en fin mix. Om inte det är äckelhumor så vet jaginte vad som är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...