sangofanett Skrivet april 4, 2011 Anmäl Share Skrivet april 4, 2011 Kan inte Cosplaya fattar noll! Det är några i min klass som har en tävling vill vara med men kan inte Cosplaya! Vill inte se ut som ett puko! HJÄLP MIG!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 4, 2011 Anmäl Share Skrivet april 4, 2011 Vad är det du inte fattar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 4, 2011 Anmäl Share Skrivet april 4, 2011 Vad är det du inte fattar? Hur man cosplayar utan att se ut som ett "puko"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet april 4, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2011 Jag fatar inte riktigt hur man får till det med dräckterna jag har sätt jättemånga som har gjort jättebra dräckter men jag kan inte :( Hur får man till det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet april 4, 2011 Anmäl Share Skrivet april 4, 2011 kreativitet gissar jag, det är som maskerad fast med animekaraktärer, och så härmar man dom i uppförande också vad jag förstår... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet april 4, 2011 Anmäl Share Skrivet april 4, 2011 En bra fantasi + flitiga fingrar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet april 7, 2011 Anmäl Share Skrivet april 7, 2011 Att kunna sy kanske är en fördel. Lär dig det först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet april 11, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2011 Okej jag fattar nu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet april 16, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2011 Jag ska cosplaya som Sango från inuyasha men hittar ingen afär där dom har det tyget. SNÄLA HJÄLP MIG! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 16, 2011 Anmäl Share Skrivet april 16, 2011 Ser ut som vilket vanligt tyg som helst. http://www.cosplaybuy.com/inuyasha-sango-cosplay-costume-p-2247.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg