sangofanett 0 Anmäl inlägg Skrivet april 4, 2011 Kan inte Cosplaya fattar noll! Det är några i min klass som har en tävling vill vara med men kan inte Cosplaya! Vill inte se ut som ett puko! HJÄLP MIG!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet april 4, 2011 Vad är det du inte fattar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet april 4, 2011 Vad är det du inte fattar? Hur man cosplayar utan att se ut som ett "puko"? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
sangofanett 0 Anmäl inlägg Skrivet april 4, 2011 Jag fatar inte riktigt hur man får till det med dräckterna jag har sätt jättemånga som har gjort jättebra dräckter men jag kan inte :( Hur får man till det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Olji 20 Anmäl inlägg Skrivet april 4, 2011 kreativitet gissar jag, det är som maskerad fast med animekaraktärer, och så härmar man dom i uppförande också vad jag förstår... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
McDunk 0 Anmäl inlägg Skrivet april 4, 2011 En bra fantasi + flitiga fingrar :D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Kenzoku 8 Anmäl inlägg Skrivet april 7, 2011 Att kunna sy kanske är en fördel. Lär dig det först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
sangofanett 0 Anmäl inlägg Skrivet april 11, 2011 Okej jag fattar nu :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
sangofanett 0 Anmäl inlägg Skrivet april 16, 2011 Jag ska cosplaya som Sango från inuyasha men hittar ingen afär där dom har det tyget. SNÄLA HJÄLP MIG! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
riyu 20 Anmäl inlägg Skrivet april 16, 2011 Ser ut som vilket vanligt tyg som helst. http://www.cosplaybuy.com/inuyasha-sango-cosplay-costume-p-2247.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter