Tomten Skrivet november 1, 2011 Anmäl Share Skrivet november 1, 2011 Hej allihopa! Ibland har animéserier specialavsnitt som utspelas under julen. Vilket är erat favoritavsnitt med jul-tema, och varför? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2011 Anmäl Share Skrivet november 1, 2011 Det julavsnitt jag minns bäst är det i början av Urusei Yatsura, avsnitt 10: En hjärteklappande jul. Det var ungefär första gången som Ataru visade lite ömhet mot Lum, och det avsnitt som fick mig att fastna för serien. Men jag måste nog säga att julavsnittet i Nadesico är bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet november 2, 2011 Anmäl Share Skrivet november 2, 2011 Jag har för mig att det finns något mysigt julavsnitt i Tokimeki tonight. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet november 2, 2011 Anmäl Share Skrivet november 2, 2011 Love Hina Christmas special : Silent Eve. Mycket bra, alla som inte sett den se! Och ni som sett den det är säkert dags igen, tänker jag göra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 5, 2011 Anmäl Share Skrivet november 5, 2011 Det julavsnitt jag minns bäst är det i början av Urusei Yatsura, avsnitt 10: En hjärteklappande jul. Det var ungefär första gången som Ataru visade lite ömhet mot Lum, och det avsnitt som fick mig att fastna för serien. Men jag måste nog säga att julavsnittet i Nadesico är bättre. Lustigt nog verkar det som att stor del av de avsnitt där man verkligen märker av en utveckling i Lum och Atarus förhållande utspelar sig runt jultid eller i alla fall vinter. Nu minns jag inte exakta avsnittet men någonstans runt 180 var det finaste avsnittet i hela serien och vad som borde varit slutet om producenterna inte kände sig tvungna att klämma ut 20 till. Synd att de tenderar att förkasta allt som heter progression i den serien. Så, "det där julavsnittet nära slutet av serien" i Urusei Yatsura är en favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg