Hoppa till innehåll
Anime.se

Ge mig tips om anime att se


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Söker efter anime med "cute girls doing cute things".

Anime av denna sort som jag har sett:

Hidamari Sketch

Lucky Star

Manabi Straight

Strawberry Marshmallow

Azumanga Daioh

 

K-on

/me lägger till på sin lista över "att INTE se" med undantag för azumanga daioh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Söker efter anime med "cute girls doing cute things".

Anime av denna sort som jag har sett:

Hidamari Sketch

Lucky Star

Manabi Straight

Strawberry Marshmallow

Azumanga Daioh

 

K-on

 

Ser jag redan på.

För att förtydliga de serier som jag har nämnt är bara exempel, det är långt ifrån en komplett lista över alla serier med söta tjejer som jag har sett.

 

Så ge mig fler tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/me lägger till på sin lista över "att INTE se" med undantag för azumanga daioh.

Men azumanga är väl inte så söt till att börja med.

Den är underhållande.

Och söt får jag nog lov att säga. Riktigt söt. Inte grafiskt kanske, om det är vad du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/me lägger till på sin lista över "att INTE se" med undantag för azumanga daioh.

Men azumanga är väl inte så söt till att börja med.

Den är underhållande.

Och söt får jag nog lov att säga. Riktigt söt. Inte grafiskt kanske, om det är vad du menar.

Huvudsakligen. Finns väl en del... röster *rys* och situationer som försöker vara söta, men tycker inte det är lika framstående som i flera andra serier.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mecha är det jag inte gillar med anime. Jag har verkligen försökt kolla på det men jag gilla inte robotar sch fi och sånt, inte min grej. Samma sak som att alla inte gillar samuraj anime. Legend of Duo verkar intressant, gärna mer sådana tips

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt

 

Varför inte se en serie bara för att det är mecha? Finns många bra mechaserier ju!

Går så långt att hålla med en god vän om att några av de allra bästa serier som finns (som jag sett iaf) är mecha. Även om det inte direkt är mechaelementen som gör dom bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Skulle vilja ha en ny bra anime att se. Den ska vara animerad så som ex. death note. Vill att det ska vara action och ha en bra story line.

 

Code geass

Dom flesta skulle väl hålla med mig om det på detta forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Skulle vilja ha en ny bra anime att se. Den ska vara animerad så som ex. death note. Vill att det ska vara action och ha en bra story line.

 

Code geass

Dom flesta skulle väl hålla med mig om det på detta forum.

 

Tackar Boda men har dock redan sett serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...