Hoppa till innehåll
Anime.se

D-N-Angel


Moberg
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 127
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

man ska inte döma en manga efter första volymen :P (kommer från mig som dömde naruto efter första avsnittet, men ändå!) det är en manga som jag känner på mig kommer utvecklas en hel del i sinom tid. den har ju redan förändrats en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte första boken, men fastnade aldrig så rejält för den. Det är den enda mangan jag inte köper just nu som ges ut på svenska.

 

Köper den inte heller. Lånar den av kompisar och läser. Det är nog den sämsta mangan som getts ut på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju kul att köpa mangor :D Ska dock beställa lite anime nästa månad.. Noir Collectors Edition box med tshirt och så.. Men nog med det!

 

Är den verkligen så dålig? D-N-Angel är ju en flickmanga så det kanske inte är så konstigt att de flesta killar jag mött inte gillar den men många tjejer gillar den :P Jag ska göra ett försök och köpa första volymen iaf :) Kanske är bra vad vet jag :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja sämsta kan "jag" inte hålla med om presis. Men den är inte den bästa jag har läst. Samma som dig Freytag jag köper inte mangor jag lånar av en kompis, förutom Manga Mania.

 

Det finns inga sämre som är släppta på svenska. Tycker i alla fall inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska försöka låna de volymer som kommit ut i Sverige av en kompis men jag vill inte köpa manga som man läser ut på en halvtimme för ca 50kr...

 

vänta lite... du vill inte lägga ut 50 spänn? När jag började läsa manga när jag var 11 så fanns det BARA engelsk översatt manga som man kunde köpa. Min första Ranma½ manga kostade nästan intil 300 kronor på SF Bokhandeln. Men jag ville ha boken... fastän jag inte visste om jag skulle gilla den eller inte, och idag är det min favorit serie. Du borde vara glad att det FINNS svensk översatt manga nu som e bra mycket billigare tycker jag. Gå och köp den, pojk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DNAngel känns som ett ulligt, rosa moln som hänger ovanför mitt huvud i en silvertråd. Då och då susar det ner i håret på mig och rufsar runt lite tills jag börjar skratta. Sen flyger det upp igen! Wee!

 

 

... alltså.. jag måste be om ursäkt, men jag *får* verkligen inte skriva nåt annat än det där, haha! :surprised:

Translation: Jo, DNAngel är mys.

 

Moberg! Skicka mina böcker nån gång, jag blir galen! *bling bling*

 

Yaisu --> *urpsykad*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...