Hoppa till innehåll
Anime.se

tips inför en helg i Göteborg


Filmcell
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har en little resa upp till Göteborg i december. Där ska jag träffa en vän som jag träffade via anime intresse

 

Original id´en var att vi skulle gå på confusion, Men vi hann inte boka biljetter. Så jag tog fram iden att vi skulle träffas och handla julklapper.Men det hade varit bra om jag visste om roliga saker man kan göra i Göteborg.Affär eller andra saker som hade varit roliga att uppleva i Göteborg Både av oss är ganska nördiga så detta hade varit ett plus om saken har något.

 

Jag hoppas att ni (personer som kan mer om Göteborg än vad jag kan) kan hjälpa saker att göra och uppleva Göteborg.

 

Tack för hjälpen iförväg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Science Fiction bokhandeln är ett måste! Den är mindre än butiken i Stockholm, men fortfarande mysig.

 

https://maps.google....ra=ltm&t=m&z=17

Sf bokhandel är ett affär som jag plannerat att går till men men jag visste inte vad det låg så tack för vägbeskrivningen.

Café Husaren är mitt tips. De har kanelbullar stora som tallrikar och chokladbollar som knytnävar. Det skall också finnas bakverk av normal storlek, men dessa har jag aldrig provat.

Det låter inte så bra så när in på Jul :colonthree: Men jag kommer förslå det till min kompis om hon är på det till fika.

 

tack återigen för tipsen. Det känns lite bättre nu när man kan förslå något i allefall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...