Hoppa till innehåll
Anime.se

Årets Nisse 2012 - nomineringen!


Tomten
 Share

Rekommenderade inlägg

Ho ho ho, alla glada Manganördar!

 

Året har precis inträtt i december månad och första advent är alldeles runt knuten. Många delar av vårat avlånga land har fått säsongens första snöfall och det börjar bli riktigt juligt ute.

 

För andra året i rad skall vi utse Årets Nisse här på anime.se! För de som inte är bekant med denna utmärkelse kan jag berätta att det är en mångårig tradition från forumet Zmanga.se, där min bror, Zmanga-Tomten, lät hålla tävlingen varje år där Årets Nisse skulle utses.

 

Vad gör en Årets Nisse till Årets Nisse? Det bestämmer ni själva! Från och med nu tar Tomten emot nomineringar på någon ni anser skall få utmärkelsen Årets Nisse 2012. Det kan vara någon som skrivit ett extra bra inlägg under året, någon som har bidragit till trivseln på sidan eller helt enkelt någon som är värd det av andra anledningar. Vem som helst får nomineras, till och med er själva! Det enda Tomten önskar är att personen är medlem på forumet.

 

Nomineringarna, ihop med en valfri motivering, kan antingen skrivas i den här tråden eller via ett privat meddelande till Tomten. Den andra advent sammanställs alla nomineringarna och årets omröstning börjar.

 

Den som vinner omröstningen vinner ära, berömmelse, rätten att bära forumtiteln "Årets Nisse 2012" samt ett hemligt pris.

 

Må bästa Nisse vinna!

  • Uppröstad 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har svårt att välja en eller två så det blir ett litet gäng från mig!

 

Jag nominerar Sceleris för att han alltid har tålamod att förklara utförligt på ett sätt som man förstår någon undrar något, vare sig det är något litet eller stort, samt för hans underbara humor och personlighet. Scleleris manga och anime-förslag är sällan något att ignorera!

 

Jag nominerar även Genma för hans engagemang under de konvent han närvarat på. Ett (chat)rum med Genma och Sceleris i är sällan tråkigt då ordvitsarna flyger överallt! Sedan har han en bra smak på hamburgare och missar aldrig att påminna när det är fredag!

 

Som tredje person nominerar jag idrougge för de gånger han tagit sig tid att rätta fel man haft och på sitt sätt hjälpt till att undvika framtida fel.

 

Sist men inte minst vill jag nominera Dread! Det är svårt att motivera varför utan att skapa en för lång text som ingen kommer att orka läsa men han är helt enkelt bara Dread!

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, Sceleris, det värmer här i mitt iskalla rum. Du förtjänar bestämt också en nominering, så jag lägger den på hög ovanpå Vivi_mages.

 

Annars vill jag gärna nominera Volbla, som ofta har saker att ett och annat att säga om både ny och gammal anime, och är en trevlig person i allmänhet. Helt klart en av de mest aktiva medlemmarna här efter Sceleris.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...