Hoppa till innehåll

Vi har nu en wiki! Kolla tråden!

Soverejn

Counter Strike: Global Offensive, intressekoll

Rekommenderade inlägg

Tjenare!

Jag tänkte höra om det finns någon här som lirar CS:GO! Det skulle vara roligt om man kunde få ihop 5st för lite kompetitivt spel. Tanken är alltså att man skulle få ihop ett lag och använda steamgruppens Anime.se tagg. Det skulle vara skitkul att få ihop ett lag med bra samarbete och tillsammans bli bättre. Jag har inga planer på att vi ska klå världens bästa lag men därimot så är kompetitivt lagspel fruktansvärt roligt!

CS:GO kostar inte mycket, det finns igen som är för dålig. Känner du dig sugen så är det bara att höra av sig!

http://www.youtube.com/watch?v=HhszYvqvsWE

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Intresset är svalare än svalt men CS:GO är ett spel som bara expanderar och expanderar. Bumpar denna tråd för att se om det kanske ändå finns någon fler som är sugen. Komigen kära CS kamrater!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Counter-Strike, jisses, det har jag inte spelat på 10-11 år! Jag är intresserad, men har inte råd att köpa det ännu.

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag var en tung FPS-räv back in the days men hittar inga riktigt roliga FPS att lira längre. BF serien har blivit som cod och nya cod suger. Jag addar dig på skype :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu