Hoppa till innehåll
Anime.se

Angående fansubs, nerladdning och så vidare


ScrimShaw
 Share

Rekommenderade inlägg

Hur kommer ni att agera när det gäller spridning av länkar till ställen där man kan ladda ner anime? Kommer ni att låta det vara tillåtet, eller kommer ni att med jämna mellanrum rensa upp bland inläggen och ge varningar?

 

Vore kul att veta vart ni står på den fronten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kommer ni att agera när det gäller spridning av länkar till ställen där man kan ladda ner anime? Kommer ni att låta det vara tillåtet, eller kommer ni att med jämna mellanrum rensa upp bland inläggen och ge varningar?

 

Vore kul att veta vart ni står på den fronten :)

 

Eh, du är emot nedladdning av anime, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh, du är emot nedladdning av anime, eller?

 

Beror helt på hur man ser på saken. Men om du läser min fråga än gång till så kanske du förstår att jag inte behandlar min syn på saken, utan anime.se's syn på saken.

 

Vissa forum, däribland animanga tar bort alla länkar som har med nerladdning av anime att göra. Därav så är jag intresserad av se vart anime.se står i frågan. Jag tycker att varje sida ska ha en ståndpunkt när det gäller saker som nerladdning, personangrepp och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Freytag skrev:

Det står nog i reglerna för forumet...

 

Det är just det som det inte gör, ett tips till dig är att verkligen läsa igenom det som folk skriver, samt reglerna. För du har uppenbarligen inte läst igenom reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Länkar till webbsidor där man kan ladda ner anime kommer inte tillåtas i forumet, Jag skulle uppskatta om dylika länkar rapporterades till mig, så jag kan plocka bort dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Freytag skrev:
Det står nog i reglerna för forumet...

 

Det är just det som det inte gör, ett tips till dig är att verkligen läsa igenom det som folk skriver, samt reglerna. För du har uppenbarligen inte läst igenom reglerna.

 

Läsa reglerna... Orka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Länkar till webbsidor där man kan ladda ner anime kommer inte tillåtas i forumet, Jag skulle uppskatta om dylika länkar rapporterades till mig, så jag kan plocka bort dem.

Okej, tack för svaret :) Behöver ni hjälp med att moderera?

 

Läsa reglerna... Orka?

Det är just sånna som du som gör så att det blir skitsnack, personangrepp och liknande på forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Freytag skrev:

 

Läsa reglerna... Orka?

 

Om du med det menar att du inte orkar läsa igenom forumreglerna, så innebär det också att du inte orkar bry dig om dem. Då kommer du att bidra till att dra ner kvalitén på forumet och vara en synnerligen dålig förebild för andra medlemmar, vilket i förlängningen innebär att jag inte orkar med dig.

 

Coola-killen-som-skiter-i-allt attityden har ingen plats här i forumet, så gilla läget eller lämna forumet ifred.

 

När vi ändå är inne på forumreglerna så läs igenom stycket om signaturer en extra gång och ändra din därefter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admins som du är jobbiga ibland. Alldeles för krävande.

 

Är jag anklagad för några regelbrott?

 

Admins ska vara krävande. Admins främst, men även vi alla har ett visst ansvar att försöka hålla någorlunda ordning på foumet. Genom att uppföra sig t.ex.

Forumet finns här för dig också, visst, men du kan inte förvänta dig att detta blir en trevlig vistelse om du ska hålla på som du gör.

Acceptera och respektera forumreglerna såväl som vanlig vett och etikett, eller fortsätt som du gör och ta konsekvenserna för ditt agerande.

Det är ditt val.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admins som du är jobbiga ibland. Alldeles för krävande.

Medlemmar som du är jobbiga ibland. Du gnäller över fjortisar, men den som betett sig värst i forumet hittils är du själv. Jag har full förståelse för att inte alla vill ha en ordnad tillvaro i ett forum där man måste tänka på vad man skriver och hur man skriver det. Men då finns det andra forum att häcka i. Gillar du inte läget här, byt forum.

 

Är jag anklagad för några regelbrott?

Du har en klar tendens att byta ämne i en del trådar du ger dig in i, du har vid ett antal tillfällen haft en riktigt tråkig attityd till andra medlemmar och din signatur överskrider tre rader (som det står i de forumregler du fortfarande inte läst).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...