Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto


thakandymahn
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

vet bara att de finns till typ 98, lär komma massvis fler. Har sett en japansk manga av naruto som värkar fortsätta tills de är äldre :S

vet inte redigt, men de är nog rätt många avsnitt kvar

 

Var har du sett den? Det låter ganska fake. Mangan ligger visserligen före Animen, men inte så långt fram. Det kan jag inte tänka mig. (Har inte läst).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Var har du sett den? Det låter ganska fake. Mangan ligger visserligen före Animen, men inte så långt fram. Det kan jag inte tänka mig. (Har inte läst).

 

vet faktist inte om den är fake lr ej. Men den ser absolut inte fakad ut. Ser ut som en helt vanlig manga.

 

Om nån kan säga hur man lägger in en bild i inlägget så kan ja lägga upp en bild på en av böckerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lättast är väl om du hittar nån server att lägga upp den på, eller om din ISP erbjuder websida så kan du lägga upp den där.

Sen får du använda "länk%20till%20bilden" i meddelandet för att visa bilden, fast utan citationstecken; ".

 

Så här kan det se ut då:

cAvatar.gif

 

Detta sätt kallas för hot-linking och vissa web-hotell tillåter (t.ex. Angelfire) inte det. Tänk också på versaler och gemener (stora och små bokstäver) i länken...

 

Tänk också på att det inte är tillåtet att lägga upp kommersiellt matrial här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Var har du sett den? Det låter ganska fake. Mangan ligger visserligen före Animen, men inte så långt fram. Det kan jag inte tänka mig. (Har inte läst).

 

vet faktist inte om den är fake lr ej. Men den ser absolut inte fakad ut. Ser ut som en helt vanlig manga.

 

Om nån kan säga hur man lägger in en bild i inlägget så kan ja lägga upp en bild på en av böckerna?

www.imageshack.us

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dem börjar gå in mer i huvud handlingen i nästa avsnitt, dem har dragit ut på serien i några avsnitt nu. **SPOILER** vill se mer av Itachi :D

 

**SPOILER** Det kommer dom inte, den ska visst handla om att Naruto, Sasuke och Sakura ska bjuda Kakashi på ramen för att se hans ansikte eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

**SPOILER** Det kommer dom inte, den ska visst handla om att Naruto, Sasuke och Sakura ska bjuda Kakashi på ramen för att se hans ansikte eller nåt sånt.

 

Men de kan väl inte göra ett helt avsnitt om det?! Jag har läst just den delen i mangan, den var på tre sidor.. Visst, de drar ut saker, men, de kan väl ändå inte vara så extrema? :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Undrar bara om någon vet något nytt om när animen kommer sluta med fillers och återgå till handlingen? Sen undrar jag också om fillerna började vid 134 eller dubbelavsnittet 147-148? Vore kul om någon hade information om när fillerna tar slut....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle nog säga att dem börjar efter avsnitt 135. Sen tror jag det var något problem med bland annat rättigheterna till Naruto, läste det nånstans iaf. och därför körde på med en säsong till av fillers. av hur många som e kvar, så för att gisssa ~20 avsnitt minst, men sen är jag ganska ouppdaterad inom detta. ofta räcker det med att googla efter, Naruto +fillers, eller något snarlikt, men ja har inte orken att göra det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...