thakandymahn Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Har en fråga om Naruto: hur många avsnitt finns det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Den är inte klar än. Snart har den passerat hundrastrecket dock. Och ett par hundra till lär det bli. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 vet bara att de finns till typ 98, lär komma massvis fler. Har sett en japansk manga av naruto som värkar fortsätta tills de är äldre :S vet inte redigt, men de är nog rätt många avsnitt kvar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 okej gött Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 vet bara att de finns till typ 98, lär komma massvis fler. Har sett en japansk manga av naruto som värkar fortsätta tills de är äldre :S vet inte redigt, men de är nog rätt många avsnitt kvar Var har du sett den? Det låter ganska fake. Mangan ligger visserligen före Animen, men inte så långt fram. Det kan jag inte tänka mig. (Har inte läst). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 [Var har du sett den? Det låter ganska fake. Mangan ligger visserligen före Animen, men inte så långt fram. Det kan jag inte tänka mig. (Har inte läst). vet faktist inte om den är fake lr ej. Men den ser absolut inte fakad ut. Ser ut som en helt vanlig manga. Om nån kan säga hur man lägger in en bild i inlägget så kan ja lägga upp en bild på en av böckerna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RexM Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Lättast är väl om du hittar nån server att lägga upp den på, eller om din ISP erbjuder websida så kan du lägga upp den där. Sen får du använda i meddelandet för att visa bilden, fast utan citationstecken; ". Så här kan det se ut då: Detta sätt kallas för hot-linking och vissa web-hotell tillåter (t.ex. Angelfire) inte det. Tänk också på versaler och gemener (stora och små bokstäver) i länken... Tänk också på att det inte är tillåtet att lägga upp kommersiellt matrial här på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 vet nån affär man kan köpa naruto i anime helst web-butik :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 100-strecket är nått =) På torsdag kommer 101! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Hoppas dem börjar gå in mer i huvud handlingen i nästa avsnitt, dem har dragit ut på serien i några avsnitt nu. **SPOILER** vill se mer av Itachi :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 vet nån affär man kan köpa naruto i anime helst web-butik :P Eftersom Naruto inte är licenserad än så finns den inte att köpa med tex engelsk text. Om du väll läsa mangan får du nog beställa utomlands! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 [Var har du sett den? Det låter ganska fake. Mangan ligger visserligen före Animen, men inte så långt fram. Det kan jag inte tänka mig. (Har inte läst). vet faktist inte om den är fake lr ej. Men den ser absolut inte fakad ut. Ser ut som en helt vanlig manga. Om nån kan säga hur man lägger in en bild i inlägget så kan ja lägga upp en bild på en av böckerna? www.imageshack.us Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 Hoppas dem börjar gå in mer i huvud handlingen i nästa avsnitt, dem har dragit ut på serien i några avsnitt nu. **SPOILER** vill se mer av Itachi :D **SPOILER** Det kommer dom inte, den ska visst handla om att Naruto, Sasuke och Sakura ska bjuda Kakashi på ramen för att se hans ansikte eller nåt sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 **SPOILER** Det kommer dom inte, den ska visst handla om att Naruto, Sasuke och Sakura ska bjuda Kakashi på ramen för att se hans ansikte eller nåt sånt. vilket avsnitt är de? skulle gärna villa se hur han ser ut igentligen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 **SPOILER** Det kommer dom inte, den ska visst handla om att Naruto, Sasuke och Sakura ska bjuda Kakashi på ramen för att se hans ansikte eller nåt sånt. Men de kan väl inte göra ett helt avsnitt om det?! Jag har läst just den delen i mangan, den var på tre sidor.. Visst, de drar ut saker, men, de kan väl ändå inte vara så extrema? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Men de kan väl inte göra ett helt avsnitt om det?! Jag har läst just den delen i mangan, den var på tre sidor.. Visst, de drar ut saker, men, de kan väl ändå inte vara så extrema? :| läser du från en hemsida då lr? bara text... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Zaku: Det är avsnitt i nr 101. Jag tror att SkuttyWan laddar ner kapitlerna, det gör jag iallafall. SkuttyWan: Det verkar som dom kan det, men jag fattar inte varför det ska va nödvändigt. Tror att jag läste detta på narutofan.com om ni vill kolla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 jag tror inte att Moderatorerna blir så glad om du gör reklam för fansubs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 jag tror inte att Moderatorerna blir så glad om du gör reklam för fansubs! Jag vet... tänkte mig inte för... Hursomhelst läste jag att även 102 och 103 skulle bli fillers >:) Det är så jä*la surt asså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Menar ni att det tar slut vid ca 100 ? ...Bwaa! det är ju meningen att den aldrig sak ta slut...!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Nej den ska inte ta slut, dom sätter bara in onödiga avsnitt emellan huvudhandlingen. Så jä*la surt >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Har laddat ner ett par kapitel ur mangan, dock aldrig orkat läsa.. Just de tre sidorna jag pratade om var sidor från någon volym i mangan i alla fall, som min bror skickade. Inte bara text med andra ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet juli 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 Undrar bara om någon vet något nytt om när animen kommer sluta med fillers och återgå till handlingen? Sen undrar jag också om fillerna började vid 134 eller dubbelavsnittet 147-148? Vore kul om någon hade information om när fillerna tar slut.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2006 skulle nog säga att dem börjar efter avsnitt 135. Sen tror jag det var något problem med bland annat rättigheterna till Naruto, läste det nånstans iaf. och därför körde på med en säsong till av fillers. av hur många som e kvar, så för att gisssa ~20 avsnitt minst, men sen är jag ganska ouppdaterad inom detta. ofta räcker det med att googla efter, Naruto +fillers, eller något snarlikt, men ja har inte orken att göra det nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet september 28, 2006 Anmäl Share Skrivet september 28, 2006 kul att naruto kommer till playstation till sverige Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg