Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto snart slut


guruguru
 Share

Rekommenderade inlägg

Med tanke på att det inte finns så mycket tid kvar till en riktig prolog, och med tanke på filmen som kommer efter mangaslutet, och med tanke på PR-snacket om mangaslutet ("fem veckor kvar till det chockerande slutet!") så blir jag lite orolig för att det inte är slut-slut, utan att Kishimoto gör mer i någon form. Typ en uppföljare om någon efterkommande generation.

 

Faaast det är ju bara PR-snack, och filmen kan mycket väl vara fristående. Håller tummarna. För det ska bli skönt att få lägga bort den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller helt med Sceleris, det är som upplagt för att ge utrymme och nästan hype inför både film och en eventuell fortsättning med efterkommande generationer. Oavsett så känns det inte som om han är klar med världen.

 

Har de ens gått ut med vilken serie som kommer ersätta Naruto än, man tycker man borde börja höra rykten om vilka serier som eventuellt skulle kunna ersätta? 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns nästan lite tråkigt att den tar slut, bara för att den har hållit på så länge och liksom "alltid funnits där".

Däremot ska det bli jävligt skönt att se vem han väljer så att säga, fandomen är ju helt galen så det vore trevligt att få ett svar o-o

 

... Så länge det inte är NaruSaku, då vill jag inte veta ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns nästan lite tråkigt att den tar slut, bara för att den har hållit på så länge och liksom "alltid funnits där".

Däremot ska det bli jävligt skönt att se vem han väljer så att säga, fandomen är ju helt galen så det vore trevligt att få ett svar o-o

 

... Så länge det inte är NaruSaku, då vill jag inte veta ._.

 

Det kommer ju givetvis vara Naruto x Sasuke. Det är ju uppenbart!

 

 

Jag har inte läst mer än att den slutar och har ingen aning om spekulationer på uppföljare, men jag känner mig lättad; som en tyngd snart kommer lyftas från axlarna. Jag får väl ändå påstå att mangan har vart intressant nu i på senaste tiden, men det är ännu intressantare att se vad som kommer ut härnäst ifrån nya generationer av mangatecknare, kanske det kommer en ny "stor trea", eller om det är över. Det är väl ändå det Naruto också bygger på: nya generationer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns ju nästan som en trend nu, med manga som man utlyser ska "sluta", och sedan efter nån månad följer man upp med att tecknaren ska börja en "ny" serie.

 

Okej, jag kommer bara på två exempel just nu (Tokyo Ghoul och Kuroko no Baske), och det är ju knappast en trend... men... ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...