Hoppa till innehåll
Anime.se

Clamp


Duke_Dark
 Share

vilke skulle ni villa se mäst Chobits eller Angelic layer  

25 medlemmar har röstat

  1. 1. vilke skulle ni villa se mäst Chobits eller Angelic layer

    • angelic layer
      5
    • Chobits
      20


Rekommenderade inlägg

Jag har sett två serier från clamp och dom var mycket bra ena är Chobits och den andra är Angelic layer.

 

Chobits har en fin handling om bra atmosvär i filem men om man ska se Chobits så ska man se den japaska med orginal språket.

 

Angelic layer är rolig , bra och har med Chobits att göra för att angelic layer är innan chobits.

 

För att en person i angelic layer är grundaren av persocoms som huvudpersonen Chii är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angelic Layer är så förbannat kass att det inte är klokt. Den har en sådan tråkig och förbenas serie att man barra stönar. Det enda som är bra i seriern är förhållandet mellan jäntan och hennes kompisar.

 

Chobits är åtminstonde underhållande stundtals, och med djupare filosofiska men...

 

Sådant gillar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vote: Chobits

 

Hmm bara två att välja mellan? Det var väl lite tanigt :P Har inte sett Angelic Layer, men den verkar inte som en serie som jag skulle gilla hehe, så det blir Chobits, den har man ju sett och allt och den var ok :)

CLAMP gör annars mycket bra serier :) Iaf de håller bra kvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chobits. Helt klart.

Angelic Layer (dom 10 avsnitten jag såg) var.... dålig, enligt mig.

Jag har ett Angelic Layer skin på min mobiltelefon (i telefonen, inte utan på, alltså skal i systemet :)), men jag kör med ett Kanon nu :D

 

Angelic Layer verkar inte så bra.. Turnering med änglar? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...