Dark-Zakiya Skrivet december 11, 2015 Anmäl Share Skrivet december 11, 2015 som topic sägs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 11, 2015 Anmäl Share Skrivet december 11, 2015 Senran Kagura: Skirting Shadows bok 3...Release i februari... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet december 11, 2015 Anmäl Share Skrivet december 11, 2015 Alice in murderland vol 2, Shugo Chara vol 9, Aot vol 17 och Neon Genesis Evangelion!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2015 Anmäl Share Skrivet december 11, 2015 De böcker av Gundam: The Origin jag inte ännu köpt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 12, 2015 Anmäl Share Skrivet december 12, 2015 Det är inte ofta jag inhandlar manga, så jag hade tänkt beställa mig själv en liten klapp till jul. Vad nytt som finns av Yotsubato, och jag hade hoppats på första volymen Battle Angel Alita: Mars Chronicles, men det finns visst inte översatt än Men vad som finns är två volymer One Punch Man! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guruguru Skrivet december 12, 2015 Anmäl Share Skrivet december 12, 2015 Resten av albumen till första Azumi serien. Har köpt några i taget de senaste åren men det är nog dags att avsluta den. Sen får jag börja med den nyare Azumi serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet december 12, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2015 Akame ga kill Vol 4 Prison School vol 2Freezing vol 5-6 då ha man alllafall nåt att se ifram emot till julen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg