Hoppa till innehåll
Anime.se

En möjlig Fullmetal Panic säsong 3 på gång!


Tireces
 Share

Rekommenderade inlägg

Läste detta på www.animenewsnetwork.com

 

"According to Japanese fansite Fullmeta.com, an official announcement regarding a 3rd Full Metal Panic anime will be made in the September issue of Dragon Magazine. Yasuhiro Takemoto is said to be the director, but not other details are available."

 

Den skall då fortsätta direkt efter där 1:an slutade och skall förmodligen heta FMP! The Second Raid. Men det lär säkert ändras ändå om den kommer ut. Jag hoppas verkligen att detta är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Där hör man.

Man har luskat lite i det där förr, och att en fortsättning på FMP(1) skulle komma var rätt förväntat.

Den får höga förväntningar på sig av mig eftersom det enda som gjorde att jag tyckte att serien inte var bland det absolut bästa, var att den kunde tendera till att vara stel, men samtidigt inte. Slutet var kanske inte heller det bästa.

Komigen nu Sagara Souske!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta låter ju skitbra. Jag tror jag läste detta i animanga.nu forumet för ett tag sedan, där var det snack om att det skulle komma en "Full Metal Panic! 2", det var även snack om att Fumoffu går under namnet FMP 2 på animenfo och annat skit bla bla :D. Men iallafall, jag älskar FMP!? skitroliga serier, saknar dock lite mer romantik !

 

 

weeee!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...