Hoppa till innehåll
Anime.se

Är det möjligt att ladda upp bilder från mobilen??


Rekommenderade inlägg

Mja, det bör man väl kunna. (´•⩊•`) Vilket mobilsystem eller vilken mobil är det (IOS, Android, Windows, Nokia 3310...)? Vilken webbläsare är det (inbyggda, Chrome, Firefox, ...)? Hur stor bild är det? Vad händer när du försöker (och det inte lyckas)? Har du provat att ladda upp på Bilder istället för direkt i forumet? (Jag har aldrig gillat forumuppladdningen. Den är dock mycket bättre i nästa version.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja, det bör man väl kunna. (´•⩊•`) Vilket mobilsystem eller vilken mobil är det (IOS, Android, Windows, Nokia 3310...)? Vilken webbläsare är det (inbyggda, Chrome, Firefox, ...)? Hur stor bild är det? Vad händer när du försöker (och det inte lyckas)? Har du provat att ladda upp på Bilder istället för direkt i forumet? (Jag har aldrig gillat forumuppladdningen. Den är dock mycket bättre i nästa version.)

Jag har IOS, safari tror jag är min webbläsare.. Storleken på bilden kommer inte heller upp, det brukar stå att något misslyckades när jag trycker på infoga fil så jag kommer inte så långt • __ •

Jag har provat det där du säger med att ladda upp dom på Bilder, men problemet är att jag inte hittar hur jag för över dom till mitt inlägg..

Jag kanske bara är lite (~• w •)~TRÖG~(• w •~)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har samma problem via desktop (i chrome), verkar inte gå alls. Så jag tror inte att det är nått specifikt för mobilt. 
"Fel Servern gav ett fel vid uppladdning"

Hoppade bara över det helt och laddade upp till en extern host som imgur. Skulle vara fint om det gick att fixa dock.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har IOS, safari tror jag är min webbläsare.. Storleken på bilden kommer inte heller upp, det brukar stå att något misslyckades när jag trycker på infoga fil så jag kommer inte så långt • __ •

Jag har provat det där du säger med att ladda upp dom på Bilder, men problemet är att jag inte hittar hur jag för över dom till mitt inlägg..

Jag kanske bara är lite (~• w •)~TRÖG~(• w •~)

 

När man laddat upp en bild så går man på "Dina bilder", hittar och klickar på länken till bilden man just laddat upp, markerar och kopierar/klipper ut texten i rutan för "Webbadress", går till forumet och klickar på InaU.png, klistrar in i "Webbadress"-rutan och trycker "OK". Et voilà!

 

Nzc0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man laddat upp en bild så går man på "Dina bilder", hittar och klickar på länken till bilden man just laddat upp, markerar och kopierar/klipper ut texten i rutan för "Webbadress", går till forumet och klickar på InaU.png, klistrar in i "Webbadress"-rutan och trycker "OK". Et voilà!

 

Nzc0.jpg

Åh, det låter faktiskt rätt lätt!! Fast en sak bara, var ser jag webbadress-rutan?? Inte den på Bilder utan den andra •w•

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd infoga bild-knappen när du postar ditt inlägg här
9Yio.png
 
Postar du från mobilen finns inte dessa knapparna, i alla inte för mig (Opera på Android) och då får man använda BB-koder såhär:
 

[img=<klistra in bildadressen här>]
exempel
[img=http://www.anime.se/bilder/9/9Yio.png]
  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...