Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime.se julkalender 2016: Toradora


Stekeblad
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...

Kul läsning. :) Jag har ju sett Toradora ett par gånger och hängde inte på kalendern här. Men det var roligt att läsa era kommentarer och är gärna med på en omgång grupptittande jag med framöver. Roligare att kunna diskutera en serie löpande.

Toradora är nog en av mina favoritserier i den här klassen då den har ett realistiskt flöde och det är inte en massa klassiska anime-klichéer som vi brukar matas med när det gäller High School-draman. Kärlek, konflikter, pinsamheter och vanlig tonårsångest. Det är bara att gratulera. Job well done!

 

Måste dock säga att jag aldrig fick grepp om Minorin helt, eller Kitamura heller för den delen. Det hade varit bra om de hade gett dem ett litet uppsamlingsheat så att man kanske skulle kunna få förstå dem med lite bättre. Vad vet jag.

Avslutningen är dock rätt skön när Taiga dyker upp igen och avslutar hela serien som den började nästan, med våld. Hehe... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...