thakandymahn Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Detta är en tråd som handlar om Full metal panic! (både animen och mangan). här kan du skriva precis vad du vill, t ex favorit karatär, handlingen introt/outrot eller "ritstilen" eller helt enkelt diskutera vad som helst. Och då börjar jag med att fråga vilka de största skillnadena mellan animen och mangan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Har varken sett eller läst den. Är den att rekommendera?. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Är det sant att det ska komma en till fmp säsong? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Full metal Panic är definitivt att rekommendera, dock har jag inte läst mangan, men animen är väldigt underhållande. Det finns en "stand-alone" serie till FMP! också; Fumoffu, som är mer komedi inriktad, se den också >:( Är det sant att det ska komma en till fmp säsong? Ja, troligtvis. http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=1549 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Full Metal Panic Fumoffu - Unaired Eps 1b-2b (akta warez) bra avsnitt, men jag vill veta mer om det sjukaste avsnittet - PONY !!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 den är nog den abslut bästa animen jag har sett! manga är inte mycket sämre, men som vanligt innehåller den mer än animen, iallafall andra saker. Jag har inte läst hela mangan än men kommer att göra det så smånigom! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 FMP 1 + Fumoffu är helt klart min favvo serie. Sagara är oslagbar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Helt klart! FMP är en av de roligaste och häftigaste serier jag sett, Fumoffu är också himmla rolig^^ Ja, En ny säsong av FMP håller på att tillverkas just nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Fan vad kul att det kommer ny säsong. Undrar vad dom kommer hitta på nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Måste bara se den nya säsongen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 underhållande ja, fast långt ifrån den bästa jag har sett tyvär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 FMP är verkligen bra. Den är som två olika serier i en och samma: en med "kidsen" i skolan och den andra utspelar sig ute på slagfältet. ^^ Favoritkaraktär: Sagara Sousuke Favoritepisod: den då Sousuke låtsas vara pojkvän åt en annan tjej. En hejdlöst rolig episod. Favoritlåt: introt. (Det är något speciellt med den sången) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 FMP e helt klart den bästa animen jag sett den enda som kan hota den är onegai twins men jag menar det finns bara en kanme Chidori men den helt klart coolaste karaktären är Kurz Webber :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Hur många avsnitt består den första DVD:n av? Ska köpa en anime idag men vet inte vilken, Cowboy Bepop: The Movie,Berserk Vol 1 eller FMP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Första DVD:n består av 4 episoder(det gör nog dom flesta), köpte DVD 1&2 förra veckan och jag blev inte besviken. Enda nackdelen är att det bara har kommit dom två i region 2....tror jag, hittade inte resten nån annan stans iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Hm jag upptäckte dom på akademibokhandeln så det skulle vara lite konstigt om de säljer DVD-skivor som man inte kan spela här i sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Säljer dem FMP i en bokhandel!?! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Säljer dem FMP i en bokhandel!?! >:( SFbokhandeln gör det :) http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=31290 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bunta Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Älskar denna serie haha favorit avsnittet är när kurtz webber blir skjuten i skinkan :D fast då är det avstående serien :D phomaffu elller hur den stavades :P hehe älskar det epet bland det roligast jag sett faktiskt :´D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet november 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 ska börja kolla på FMP fumoffu snart, efter madlax ;) , har bara 3 avsnitt kvar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elaktomte Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 det är den helt klart bästa anime jag sett.... framför allt diggar jag hans dräkt... fatta förnedrande att bli spöad av en teddybjörn!!!!!! ska börja kolla på FMP fumoffu snart, efter madlax >:( , har bara 3 avsnitt kvar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 det är den helt klart bästa anime jag sett....framför allt diggar jag hans dräkt... fatta förnedrande att bli spöad av en teddybjörn!!!!!! ska börja kolla på FMP fumoffu snart, efter madlax >:( , har bara 3 avsnitt kvar... Det är ingen dräkt, det är en mecha :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 det är den helt klart bästa anime jag sett....framför allt diggar jag hans dräkt... fatta förnedrande att bli spöad av en teddybjörn!!!!!! Det är ingen dräkt, det är en mecha :) Jag tror att elaktomte menar Bonta-kun dräkten... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 det är den helt klart bästa anime jag sett....framför allt diggar jag hans dräkt... fatta förnedrande att bli spöad av en teddybjörn!!!!!! Det är ingen dräkt, det är en mecha :) Jag tror att elaktomte menar Bonta-kun dräkten... Precis, och det är en mecha. Han styr den inuti :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Precis, och det är en mecha. Han styr den inuti :) Ja, synd bara att röst systemet är trasigt ^^ "Fommu! Fommu fommu fomufo!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg