Hoppa till innehåll
Anime.se

NärCon Sommar 2020


Rekommenderade inlägg

Sista helgen i juli (tors 23 till sön 26) hålls NärCon Sommar 2020 i Linköping. Jag planerar att vara där ett par dagar, är det fler härifrån som ska dit och kanske vill träffas där?

Om ni inte planerar att vara där under hela eventet, vilken eller vilka dagar ser bäst ut för er så vi kan bestämma när vi träffas?

NärCons schema är (så vitt jag vet) bara tillgängligt i deras app efter man loggat in och registrerat sig. Mer saker tillkommer efterhand i schemat men om man väntar för länge med att bestämma sig så kanske biljetterna tar slut eller hotell/sovsalar blir fulla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa MathJuice:

Jag kör ett festivalpass, så kommer vara där hela veckan. Eventuellt om jag hinner (och det inte suger) kanske kommer jag "uppklädd". Frågan är bara hur jag tar mig ner när alla flygbolagen går i konkurs här uppe...

@Klona Sugen? =3

Det beror nog på lite om jag är nere i krokarna just då. De kommer alltså hålla öppet trots Corona?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom håller koll på det. Utdrag från deras Facebook:

INFORMATION OM NÄRCON SOMMAR & CORONA/COVID-19

11 mars beslutade regeringen att tills vidare förbjuda offentliga tillställningar med fler än 500 deltagare. Om detta fortfarande gäller om 4 månader så inkluderas dessvärre även evenemang som NärCon Sommar.

Med det sagt är det lång tid kvar till festivalen och vi kommer att fortsätta planera NärCon Sommar i nära samarbete med polisen och andra myndigheter så att vi är redo att genomföra det! Om vi behöver göra några anpassningar på festivalen kommer vi självklart att följa deras och Folkhälsomyndighetens råd för att säkerställa att NärCon fortsätter vara en trygg plats att vistas på.

Men om förbudet fortfarande skulle gälla och vi måste skjuta upp evenemanget ett år så kommer självklart biljetter, sovsalar, merch etc. att gälla nästa år istället. Och om du inte skulle kunna komma då så kommer du givetvis att kunna få dina pengar tillbaka.

Alla våra arrangörer brinner för att göra ännu ett fantastiskt NärCon Sommar. Vi är hoppfulla om att det kommer gå och vi hoppas att du vill vara med! Om du har några frågor, skicka ett meddelande till vår Facebook-sida eller maila oss på kundtjanst@narcon.se.

  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 10 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...