Shika Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Någon som har Gameboy Advance eller Gameboy Advance SP? Isånafall, vilket spel tycker ni mest om för denna bärbara spelmaskin? Mitt favoritspel för gba är LÄTT Legend of Zelda: A link to the past! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Golden Sun :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 menar du Gameboy i största allmänhet eller just dom enheterna? för om du menar alla Gameboy spel så är det Pokémon som är favoritspelet/en eftersom alla gamla passar i alla nya så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet september 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Jojuste! Gameboy color och den vanliga gameboyen såklart! haha jag glömde att de två existerade :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Håller med om att de första Pokémon spelen var roliga också. Speciellt med alla de roliga buggarna :) Finns inget som slår att ha 20 Mews i banken ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Håller med om att de första Pokémon spelen var roliga också. Speciellt med alla de roliga buggarna :) Finns inget som slår att ha 20 Mews i banken ;) haha mitt favvo spel är Golden Sun:the last age (2an) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kristijan Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Det bästa spelet är Advance wars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Megaman Zero 2, Zelda: ALTTP och Wario Ware Inc. tycker jag är de bästa spelen till GBA. Jag har STORA förväntingar på Zelda: The Minish Cap och Megaman Zero 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Advance Wars, Golden Sun och Castlevania spelen. Ska skaffa Megaman Zero spelen också. Läste om dem i veckan och nu vill jag haaaa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Januz Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Castlevania; Aria of sorrow! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Metroid Fusion/Zero mission .slut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Tetris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Golden Sun serien är en favorit. Och Mario&Luigi. Det är humor när rörmokar-grabbarna är i farten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Jag älskar nonsense-språket som de talar i Mario & Luigi, väldigt bra spel! Och så är jag ledsen at jag inte nämde Castlevania-spelen i mitt förra inlägg, Circle of the Moon och Aria of Sorrow är mästerverk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Tactics spel är det som gäller på bilen,planet,båten mm. men annars blir Castlevania spelen eller något rpg men inte Zelda för jag säjer bara "the orginial and best" dvs snes varianten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Efter att ha inköpt Megaman Zero begagnat för 369kr på GAME kan jag konstatera att det hamnar långt upp på listan över favorit-spel till GBA. Det kan nog mäta sig med många spel. Äntligen har jag hittat tillbaka till min normalform, Megaman tok. Hoppas bara att tvåan och trean är minst lika bra som ettan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Jag kan säga att ettan är fulltkomligt genial, OCH TVÅAN ÄR MYCKET BÄTTRE!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Är Megaman Zero typ likadant som Megaman battle network spelen, eller som dom andra spelen som Megaman X,Megaman 3 och Megaman? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Ingen av serierna är ju samma sak, men Zero-serien påminner mest om X-serien om man ska jämföra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Okej.,.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Zaffe fick prova Megaman Zero idag. Det första han sa var "Jag vill ha en GamBoy!" Det säger en del om spelets storhet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 bästa Game Boy spel? Pokemon Ruby/Saphire så klart . . . ett av dem skönaste spelen som nånsin släppts till GBA och få seeee häääär . . . Advance Wars 2 : Black Hole Rising så klart! Det är bara så soft . . . rekomenderas varmt till alla Turn Based Strategy Maniacs :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Advance wars rekomenderas väldigt mycket här också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag lägger min röst på Golden Sun serien! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Jag måste skaffa megaman spelen, golden sun och advance wars till gba :P sen finns det ju spel man "måste" ha till dator också.. Man önskar att man va en miljardär.. eller en trollkarl :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg