Raccomunk Skrivet april 25, 2024 AnmĂ€l Share Skrivet april 25, 2024 (redigerade) Gör ett försök pĂ„ ett nytt minigame: gissa favoriterna. Hur bra koll har vi pĂ„ varandras smaker? Tanken Ă€r att personen som har bollen vĂ€ljer ett anime&manga-relaterat Ă€mne och privat skriver ner en lista av sina favoriter frĂ„n valt Ă€mne. Alla andras uppgift Ă€r att gissa vilka som Ă€r favoriterna. Behövs det sĂ„ kan ledtrĂ„dar ges för att hjĂ€lpa deltagarna. NĂ€r alla favoriter har gissats sĂ„ fĂ„r personen som hade flest rĂ€tt vĂ€lja nĂ€sta Ă€mne (eller skriva sin egen lista för samma Ă€mne, om man vill). NĂ„gra tankar/regler: PreliminĂ€rt 10 favoriter per Ă€mne. Hade egentligen velat ha fler men misstĂ€nker att det hade dragit ut pĂ„ tiden alldeles för mycket. Om flera personer fĂ„r lika mĂ„nga rĂ€tt sĂ„ vinner den som gjorde sin sista korrekta gissning först Gör du flera gissningar per post sĂ„ fĂ„r du endast rĂ€tt om alla svaren var rĂ€tt. Detta för att förhindra poster med tex hundratals gissningar dĂ€r man hoppas att nĂ„gon/nĂ„gra Ă€r rĂ€tt. Har du förslag pĂ„ förĂ€ndringar som hade kunnat göra minigamet bĂ€ttre, Ă€r det bara att skriva. --- Kickar igĂ„ng spelet! Ămne: Kvinnliga karaktĂ€rer i anime&manga - - - - - - Holo - - - LedtrĂ„d 1: Jag dejtade denna karaktĂ€r en gĂ„ng i tiden Redigerad april 26, 2024 av Raccomunk 1 Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 25, 2024 AnmĂ€l Share Skrivet april 25, 2024 Dina tio personliga favoritwaifus alltsĂ„? Det var knepigt. đ€ Jag vet inte om jag skulle kunna komma pĂ„ tio egna favoriter! NĂ„n gyaru kanske. Marin frĂ„n Bisque Doll? Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 25, 2024 Författare AnmÀl Share Skrivet april 25, 2024 Det hade man ju kunnat tro! LedtrÄd 2: BlÄ eller grön? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 25, 2024 AnmĂ€l Share Skrivet april 25, 2024 Ăr det PĂ„ SpĂ„ret-liknande att det Ă€r en karaktĂ€r men med flera ledtrĂ„dar eller ska vi gissa 10 olika karaktĂ€rer? Jag kĂ€nner mig lite förvirrad. Men jag tror att nĂ„gon kan komma frĂ„n Eminence in Shadow och Kaguya-sama, sĂ„ Alpha eller Hayasaka? Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 25, 2024 Författare AnmĂ€l Share Skrivet april 25, 2024 (redigerade) 9 timmar sedan sa MathJuice: Ăr det PĂ„ SpĂ„ret-liknande att det Ă€r en karaktĂ€r men med flera ledtrĂ„dar eller ska vi gissa 10 olika karaktĂ€rer? Jag kĂ€nner mig lite förvirrad. Men jag tror att nĂ„gon kan komma frĂ„n Eminence in Shadow och Kaguya-sama, sĂ„ Alpha eller Hayasaka? 10 olika karaktĂ€rer Ă€r det. De tvĂ„ ledtrĂ„dar jag hittills gett Ă€r för tvĂ„ olika karaktĂ€rer. Hade det varit bĂ€ttre att posta alla ledtrĂ„dar för samma karaktĂ€r (tills den blir korrekt gissad), eller bĂ€ttre att sprida ut ledtrĂ„darna? đ€ Ni fĂ„r en ledtrĂ„d för en tredje karaktĂ€r sĂ„ lĂ€nge đ LedtrĂ„d 3: Ăppelfantast Redigerad april 26, 2024 av Raccomunk Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 25, 2024 AnmÀl Share Skrivet april 25, 2024 Holo! 1 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2024 AnmÀl Share Skrivet april 26, 2024 9 timmar sedan sa Raccomunk: LedtrÄd 2: BlÄ eller grön? Aoi alltsÄ. Det finns en Aoi i Yuru Camp, kanske hon? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 26, 2024 Författare AnmÀl Share Skrivet april 26, 2024 8 timmar sedan sa MathJuice: Holo! Holo! LedtrÄd 4: Three, two, one, go to hell Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2024 AnmĂ€l Share Skrivet april 26, 2024 Om din avatar Ă€r en ledtrĂ„d sĂ„ Ă€r det visst en tjej som heter Kanon i Bang Dream. đ§ (Jag lĂ„tsas att emojins monokel Ă€r ett förstoringsglas.) (Red.: Förresten sĂ„ kan man bara redigera gamla inlĂ€gg i tvĂ„ dygn, sĂ„ du kommer nog att behöva "ta med" svarslistan i nya inlĂ€gg.) 1 Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 26, 2024 Författare AnmĂ€l Share Skrivet april 26, 2024 (redigerade) 2 timmar sedan sa Sceleris: Om din avatar Ă€r en ledtrĂ„d sĂ„ Ă€r det visst en tjej som heter Kanon i Bang Dream. đ§ (Jag lĂ„tsas att emojins monokel Ă€r ett förstoringsglas.) (Red.: Förresten sĂ„ kan man bara redigera gamla inlĂ€gg i tvĂ„ dygn, sĂ„ du kommer nog att behöva "ta med" svarslistan i nya inlĂ€gg.) Ah det Ă€r sant, kan ju lĂ€gga upp en uppdaterad nĂ€r nĂ„gon gissar rĂ€tt. Typ nu. - - - Kanon Matsubara - - Holo - - - LedtrĂ„d 1: Jag dejtade denna karaktĂ€r en gĂ„ng i tiden LedtrĂ„d 2: BlĂ„ eller grön? LedtrĂ„d 3: Ăppelfantast LedtrĂ„d 4: Three, two, one, go to hell LedtrĂ„d 5: Geh Redigerad april 26, 2024 av Raccomunk Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2024 AnmĂ€l Share Skrivet april 26, 2024 12 timmar sedan sa Raccomunk: Jag dejtade denna karaktĂ€r en gĂ„ng i tiden Om "jag" Ă€r mindre Racco och mer "nĂ„n ranobe-protagonist" sĂ„ heter tjejen i Styvmorsans dotter Ă€r mitt ex "Yume Irido"... đ¶ Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 27, 2024 Författare AnmĂ€l Share Skrivet april 27, 2024 14 timmar sedan sa Sceleris: Om "jag" Ă€r mindre Racco och mer "nĂ„n ranobe-protagonist" sĂ„ heter tjejen i Styvmorsans dotter Ă€r mitt ex "Yume Irido"... đ¶ Jag har sett den serien! Du fĂ„r dock tĂ€nka mindre rakt pĂ„ sak om den ledtrĂ„den. LedtrĂ„d 6: En munk Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 27, 2024 AnmÀl Share Skrivet april 27, 2024 Lite snedare tÀnkt sÄ finns det ju en anime som heter Date-A-Live med en figur som Àr ganska populÀr: Kurumi Tokisaki. 1 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 27, 2024 Författare AnmĂ€l Share Skrivet april 27, 2024 - - - Kanon Matsubara - - Holo - - Kurumi Tokisaki LedtrĂ„d 1: Jag dejtade denna karaktĂ€r en gĂ„ng i tiden LedtrĂ„d 2: BlĂ„ eller grön? LedtrĂ„d 3: Ăppelfantast LedtrĂ„d 4: Three, two, one, go to hell LedtrĂ„d 5: Geh LedtrĂ„d 6: En munk Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2024 AnmĂ€l Share Skrivet april 28, 2024 Jag minns inte att du pratat om Shirobako, men dĂ€r finns det ju en omtyckt Aoi, mer kĂ€nd som MyÄmori. Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 28, 2024 Författare AnmĂ€l Share Skrivet april 28, 2024 6 timmar sedan sa Sceleris: Jag minns inte att du pratat om Shirobako, men dĂ€r finns det ju en omtyckt Aoi, mer kĂ€nd som MyÄmori. Tycker mycket om Shirobako! LedtrĂ„d 2b: Gonna be a music millionaire Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2024 AnmÀl Share Skrivet april 29, 2024 Jag fÄr inga idéer av ledtrÄdarna, men jag vill minnas att du rÄdiggade senaste sÀsongerna av Danmachi, sÄ jag undrar om du gillar hon dÀr alvtjejen som baserat pÄ promobilder verkar vara i fokus? Hon verkar heta Ryƫ Lion. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 30, 2024 Författare AnmÀl Share Skrivet april 30, 2024 Hon e go. LedtrÄd tvÄ har gjort dig insnöad pÄ namnet Aoi, men finns det inte nÄgot annat som Àr blÄ-grönt? LedtrÄd 7: Kayo-chin Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2024 AnmĂ€l Share Skrivet april 30, 2024 Det enda jag kommer pĂ„ Ă€r turkos och trafikljus. đ€ Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 30, 2024 Författare AnmĂ€l Share Skrivet april 30, 2024 4 minuter sedan sa Sceleris: Det enda jag kommer pĂ„ Ă€r turkos och trafikljus. đ€ Turkos Ă€r vĂ€ldigt nĂ€ra Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2024 AnmÀl Share Skrivet april 30, 2024 Turkos Àr ett blÄ-grönt mineral... och Fosfofyllit i Land of the Lustrous Àr ett blÄ-grönt mineral. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 30, 2024 Författare AnmÀl Share Skrivet april 30, 2024 3 timmar sedan sa Sceleris: Turkos Àr ett blÄ-grönt mineral... och Fosfofyllit i Land of the Lustrous Àr ett blÄ-grönt mineral. Jag Àr ute efter ett annat ord för turkos. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 1, 2024 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 1, 2024 LedtrÄd 6b: HjÀrta under klinga (För att förtydliga, ledtrÄdar med samma siffra hör till samma karaktÀr, om det inte var uppenbart) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2024 AnmÀl Share Skrivet maj 1, 2024 Aha, sexan Àr den dÀr vampyren i Monogatari! Jag har bara sett Bakemonogatari och dÀr gör hon ingenting, men hon heter vÀl nÄt konstigt typ Kiss-shot Heart-under-blade och gillar munkar, vad jag förstÄr. Jag har dock ingen pejl pÄ vad som gör henne topplistematerial. 1 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 1, 2024 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 1, 2024 NÀ har man bara sett första sÀsongen sÄ Àr det förstÄeligt. - - - Kanon Matsubara - - Holo Shinobu Oshino - Kurumi Tokisaki LedtrÄd 2a: BlÄ eller grön? LedtrÄd 2b: Gonna be a music millionaire LedtrÄd 4: Three, two, one, go to hell LedtrÄd 5: Geh LedtrÄd 7: Kayo-chin Och sÄ en ny ledtrÄd dÄ LedtrÄd 8: Haremplanerare Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg