Hoppa till innehåll
Anime.se

Fortsätt serien. Del 32 (13/6)


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 609
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

ååå äntligen jag jag ska börja skissa nu!!

men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) men jag skall göra mitt bästa

 

förresten grymm fortsättning håkan bara svårt att göra fortsättning på.. (?)

 

Tror att det är ett antal tecknare som står före dig i kön...Snacka med PC så sätter han väl antagligen upp dig på listan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ååå äntligen jag jag ska börja skissa nu!!

men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) men jag skall göra mitt bästa

 

förresten grymm fortsättning håkan bara svårt att göra fortsättning på.. (?)

 

Tror att det är ett antal tecknare som står före dig i kön...Snacka med PC så sätter han väl antagligen upp dig på listan.

 

Nej, det är Kaninen nu!

Såhär ser listan ut vad jag vet:

 

Arla-kaninen - Tomado - Mustela - Japs

 

Alltså snart jag! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ååå äntligen jag jag ska börja skissa nu!!

men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) men jag skall göra mitt bästa

 

förresten grymm fortsättning håkan bara svårt att göra fortsättning på.. (?)

 

Tror att det är ett antal tecknare som står före dig i kön...Snacka med PC så sätter han väl antagligen upp dig på listan.

 

Nej, det är Kaninen nu!

Såhär ser listan ut vad jag vet:

 

Arla-kaninen - Tomado - Mustela - Japs

 

 

Ja det va som f*n...jag har visst inte hängt med riktigt i svängarna, sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow, sådär ja! Snyggt Håkan. Synd att du blev förvirrad och gjorde en ny del 9... Men det funkar ju (nästan) ändå.

Fast om man sätter in Håkans som sida 9 och Zaffes som sida 10 så löser sig det hela. Men då kanske det ställer till det för Arla-kaninen om han redan gjort en fortsättning på Håkans sida. Vad tycker Kaninen och ni andra?

(Det är på grund av såna här grejjer som jag gärna vill att ni väntar med att börja teckna tills jag gett klarteckenPixel-Psycho-neutral.gif)

 

Listan på kommande tecknare ser ut såhär:

Arla-kaninen - tomado - Mustela - Japs - Hellsinger - Zaffe - PsychoCaptain - ThoseN

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja asså jag tycker nog cet skulle vara bäst om det var som det är, man kan väl tänka sig att xynax och greken(eller nått) tröttnar på att leta med honnom och börjar slåss istället....??

jag tror det funkar ganska bra med min bit då, men jag skulle kunna göra en ny om ni hellre vill det, men om den jag gjort nu kan jag nog lägga upp idag. ska bara scanna.

sorry det va lite klantgt......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sa Gula ögon nu, och det är något konstigt i det:

Alla förutom Japs har ej färglagt sin serie så OM

Du menade att han hade vita så får du väl fråga mannen

som ligger bakom serien, nämligen...PsychoCaptain!

Men nu vet inte jag om du syftade på att han hade

vita ögon.

 

Debatt del 1 slut

*om det komemr en del 2 vill säga*[/u]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PsychoCaptain kan du skriva upp mig på listan!

 

Och till er andra, jag syns inte så mycket på denna sidan så ni känner nog inte till mig men ja e tomatens brorsa och jag har läst mycket men inte orkat logga in. så jag kan måla! har tecknat i ett tre kvartsår nu ungefär så men tecknar perioder kommer och går så nyss startade en när jag fick massa tecknarmojs.

Färdig snackat! Punkt slut .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...