Hoppa till innehåll
Anime.se

Fortsätt serien. Del 32 (13/6)


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 609
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Tack så mycket!

 

Tyvär blir det nog ingen egen längre serie här av mig. Jag är lite för lat :)

Men vill ni läsa lite fler serier av mig (under namnet Gnagda Benet)kan jag tippsa om det smått fantastiska fanzinet Nasses Nekrozin som ges ut av några kompisar i Göteborgstrakten. Fins ett ganska fint galleri på deras hemsida också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är väldigt ledsen, men just nu har jag alldeles för mycket att göra, så jag kommer inte hinna klart med den inom den tiden jag har på mig >_<;;

*bockar och bugar*

Sumimasen!

 

men skynda! max fem h gör man en serie på om inte midre du hinner ju.. ^^ ja lovar..

Jo, jag vet men..jag behöver all tid som jag kan komma åt*bortsett från denna lilla paus jag har nu ._.* för att läsa inför fysikprovet som är extremt svårt för mig och även inför programmeringsprovet som jag även finner lite problematiskt för mig .__.;

även japanska och en recension för en bok som skall vara klar väldigt snart x__x

.__.

nu måste jag iaf ta och fortsätta med det >__<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä, va synd Athanasia :( Men du är välkommen att anmäla dig igen när du har lust.

 

Nu hoppar turen över till Hellsinger istället. Hoppas det går bättre och fins mer tid för dig! Tills den 19:e har du på dig. Lycka till!

 

Underbar idé det här,P-Captain =D Om min scanner funkade skulle jag erbjuda mig om att måla en strip,men eftersom den är trasig,så,ja...aksnke en annan gång.Men ialllafall,jag kommer definitivt läsa allas fortsättningar på serien ^-^

Tack så mycket! Dethär är nog en av mina bättre idéer. Hör av dig när du fixat scannern så får du en plats på listan som nu ser ut såhär:

 

Hellsinger - Japs - Zaffe - Håkan - Arla-kaninen - tomado

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...