Hoppa till innehåll
Anime.se

Cardcaptor sakura i swe!


Shadow Naruto
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

  • 4 weeks later...
Keros Hörna är slut :(

 

Vad tycker ni om de nya vinjetterna? Och gårdagens avsnitt, som avslöjade en hel del?

Gårdagens avsnitt var riktigt bra! Känner på mig att någon typ av upplösning håller på och närmar sig nu... Det blir spännande att se vad som händer under de närmaste veckorna.

 

De nya vinjetterna är okej. Dock är det förra introt bättre, 'Catch you, catch me' är ju lite av "Sakura-låten" tycker jag. Och det nya outrot är ju helt klart mycket lugnare än det förra...

 

Håller med dig om att det är synd att Keros hörna gått i graven, den var både kul och intressan ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo, Catch Me kändes "Sakura" ja. Men jag tycker den nya vinjetten passar eftersom serien verkar bli... nästan allvarligare på något vis :P Handlar mer om Sakuras drömmar och så vidare. Fast nu har hon ju fångat Dream.

 

Jag gillat inte outrun-musiken :/ En av mina katter sprang iväg av rädsla varje gång den satte igång, men nu ligger den kvar och sover :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ha! Idag (måndag) var det allt ombytta roller. Märkte på eyecatchen att Lin dök upp på kortet istället för Sakura. Det var rätt häftigt (lol). :)

Imorgon fortsätter ju också det hela med själva pjäsen. Kanske

Cardcaptor Lin dyker upp igen på samma plats. Jag har funderat lite på hans namn, han är från Hong Kong och heter Shaoran, detta namn passar bra in med japanskan men är det kanske så att han egentligen heter Xiaolang eller Zhaolang eller nåt liknande?

 

Undrar hur det skulle gå om Lin hade fått Fly, hans svärd borde väl förändras då också, ett svärdsblad är ju inte särskilt bekvämt att sitta på (eller vem vet, han kanske skulle ha fått egna vingar istället ^^). Sakura kan ju förändra sin stav till ett svärd med hjälp av Sword, som Lin i sin tur inte skulle haft någon vidare användning av, skulle han byta bort det då kanske? Lite små halvonödiga funderingar jag får så där ibland bara...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Japp, slut var det.

 

Såg första filmen nu ikväll, var mysigt att gå tillbaka till den - i mitt tycke - bästa biten av serien. Dessvärre kändes inte filmen som någon höjdare, jag tände mest på låten till sluttexterna :) Tack för lånet Sailor Storm!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...