Hoppa till innehåll
Anime.se

Cardcaptor sakura i swe!


Shadow Naruto
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag började på en ny tråd för att det kändes lite dumt att komma med en enorm infodump som sjätte inlägg. Men det är väl sak samma.

 

Är lite putt på att SVT inte gav mig startsignalen utan att jag fick veta det i efterhand att man fick släppa på informationen. Jag som påmint dem så många gånger och till och med skrev pressreleasen åt dem. Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag började på en ny tråd för att det kändes lite dumt att komma med en enorm infodump som sjätte inlägg. Men det är väl sak samma.

Jag tyckte det vore dumt att det skulle pågå en diskussion om samma sak i två trådar, därav låsningen. Men det var bra info, så jag gjorde den "läsvärd".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag såg några av snitt av card captor sakura(CARDCAPTORS) när jag befann mig i usa i 4 år.

 

Observera att det INTE är Cardcaptors. Cardcaptors är en manglad och amerikanifierad version av Cardcaptor Sakura. Det här är det japanska ocensurerade originalet.

 

Det är jag, Tom Wallenström och eventuellt en till som översätter. Vi gör vårt bästa för att synka uttrycken, men det lär bli ganska kul att jämföra språkdräkten i varje avsnitt.

 

Om jag har förstått kommer det vara i stort sett varje dag. Fyra gånger i veckan, tyckte jag de sa.

 

Tidig eftermiddag, alltså runt fyra eller fem skulle klockslaget vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag såg några av snitt av card captor sakura(CARDCAPTORS) när jag befann mig i usa i 4 år.

 

Observera att det INTE är Cardcaptors. Cardcaptors är en manglad och amerikanifierad version av Cardcaptor Sakura. Det här är det japanska ocensurerade originalet.

.

 

Jag vet! men jag menade att jag har dett stilen. såg den då när jag var 8 så jag hade inget att jämnföra med men japanska originalet e ju klart bättre!

 

 

Det är jag' date=' Tom Wallenström och eventuellt en till som översätter. Vi gör vårt bästa för att synka uttrycken, men det lär bli ganska kul att jämföra språkdräkten i varje avsnitt.

 

Om jag har förstått kommer det vara i stort sett varje dag. Fyra gånger i veckan, tyckte jag de sa.

 

Tidig eftermiddag, alltså runt fyra eller fem skulle klockslaget vara.[/quote']

 

Vet du ungefär vilka dagar (jag vet att jag är jobbig) så att jag inte typ bokar nåt stort med nån kompis då...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet du ungefär vilka dagar (jag vet att jag är jobbig) så att jag inte typ bokar nåt stort med nån kompis då...

 

När jag svarar "Fyra dagar i veckan, tyckte jag de sa" så menar jag också att jag inte vet så exakt. Men det är i stort sett varje vardag, alltså.

 

Man får väl ställa videon, annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det här är ju helt underbart...oj oj..=) min värld gungar..japanskt tal...textat på svenska...helt yber...och jag som har barnkanalen me...helt underbart...verkar som en bra serie me..bara för att kolla, det va den 6 december det skulle börja visas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...