MathJuice Skrivet december 28, 2025 Anmäl Share Skrivet december 28, 2025 FRIEREN! FRIEREN! FRIEREN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet december 29, 2025 Anmäl Share Skrivet december 29, 2025 Frieren... och sen tog det stopp. Shiboyugi: Regissören för Gimai Seikatsu gör sin andra anime den här säsongen, så vi får se om det är början på en ny legend i anime-industrin, eller om han var en one-trick-pony. Kan dock inte säga att jag känner mig så överdrivet taggad på vad den handlar om. Oshi no Ko S3: Iykyk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 29, 2025 Anmäl Share Skrivet december 29, 2025 Jag ser fram emot uppföljaren (förhoppningsvis avslutningen) till Jigokuraku, som var en heltokig body horror-clash mellan japanska samurajer/ninjor och kinesisk taoistisk mystik och folkloristiska motiv. Min andra tanke är att 2026 nog måste få vara ett backlog-år. (Apotekarens dagbok, Frieren, Oshi no Ko, Dandadan... Made in Abyss såg jag aldrig, Chainsaw Man... Attack on Titan läste jag nästan hela, men vill se igenom animeversionen istället för att läsa klart. Etc. etc. etc.) Jag får nog avge som nyårslöfte att sluta lägga krut på medioker anime. 😛 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet december 31, 2025 Anmäl Share Skrivet december 31, 2025 Andra säsongen av My hero academia-spinoffen ser jag fram emot. Sedan undrar jag vilken väg Återfödd som ett drakägg kommer gå så den kommer jag ge en chans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2025 Anmäl Share Skrivet december 31, 2025 8 timmar sedan sa Stekeblad: Andra säsongen av My hero academia-spinoffen ser jag fram emot. Den där Vigilantes? Visst är det en prequel? Jag är personligen ganska sval när det gäller prequels till avslutade huvudberättelser, så jag blir nyfiken: vad tycker du fungerar bäst med spinoffen? Är det karaktärerna, världen, eller något nytt perspektiv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 1 Anmäl Share Skrivet januari 1 10 timmar sedan sa Sceleris: Den där Vigilantes? Visst är det en prequel? Jag är personligen ganska sval när det gäller prequels till avslutade huvudberättelser, så jag blir nyfiken: vad tycker du fungerar bäst med spinoffen? Är det karaktärerna, världen, eller något nytt perspektiv? Ja, Vigilantes. Jag började kolla på den för att jag gillar huvudserien och ville få se mer av världen men nu är det andra säsongen i sig jag ser fram emot. Handlingen utspelar sig ett antal år tidigare, man ser professionella hjältar som man känner igen men det är inte dem som är fokuset. Serien följer några personer med svagare särdrag som utan utbildningen eller tillstånd börjar göra mindre hjältegärningar. Ett annat perspektiv och nya karaktärer i en etablerad värld, jag tycker den lyckas vara mer än bara "mer My hero academia". 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg