Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime rpg spel?


enj0y
 Share

Rekommenderade inlägg

nej man kan inte köpa det, det kostar kr/mån för att spela på den första länken jag gav, sen på den andra är det gratis 24 timmar om dygnet året om (förutom när servern är nere)

 

Hur många kör på den andra länken då?

Den som är gratis, är det "tilllåtet"/"lagligt" eller vad man nu kallar det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är 100% lagligt att spela på den gratis servern, jag kommer inte ihåg varför men det är bara fråga på forumet så svarar en GM (game master). men sök först om du ska fråga, annars blir du avstängd från att posta på forumet.

 

drygt 200-400 online, det händer dock att servern går ner igen, men den kommer alltid upp efter 1 timme eller mindre ibland mera.

 

EDIT: Thosen, du kan inte använda den där clienten till gratis servern. dom har gjort en egen client.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den där diskussionen kan ni fortsätta i privmess, och snälla skriv inte så otroligt innehållslösa inlägg som inte direkt säger ngt...

 

Jag är dock lite nyfiken: Är det ngn som har en ingamebild på Ragnarök Online? Skulle gärna vilja se hur det ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://img97.exs.cx/img97/5531/screenLegend010.jpg

 

Inte jag som tog bilden, han som tog den råka bara ha pilen på mig.

 

http://img97.exs.cx/img97/5940/screenLegend012.jpg

 

Två bilder ur strider som jag närvarat i, förra veckan tror jag. alla strider är inte likadana dock, detta är massvis av spelare samtidigt som gör eftersom fienden är väldigt kraftig.

 

http://img.ragnarokonline.com/game/scre ... shot_1.jpg

 

så här kan det se ut i en stad, detta är "torget" i huvudstaden prontera där alla som är klassen merchant öppnar affärer så andra spelare kan köpa deras saker.

 

så här kan det se ut, fast hitta inge andra bra screens och jag orka inte söka på google just nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm, det är automatiskt.

 

fast om du vill starta i en annan stad än den du startar i så pratar du med Kafra och tar Save så sparas det, så får du starta där du spara med kafra nästa gång du dör/loggar in

 

EDIT: Om det är något ni undrar över, fråga här då så ska jag se om jag kan svara på det så fort som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som sagt, det va inte jag som tog bilderna, men jag tog bort snabblänken så att bilden inte laddas direkt utan man måste nu klicka på bilden/bilderna

 

Ja, vare sig om det var du eller ngn annan som tog bilderna spelar ingen roll. Det var du som la upp dem, och nu är det frid och fröjd iaf. Tackar!

 

Anä, får se om man kanske börjar pressa lite RO, eller om man väntar lite på WoW eller möjligen börjar med FFXI

 

Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thosen: Om du har hamnat i fängelset har du antagligen brutit mot en regel på servern och lär inte komma ut på ett tag, eller så gick du dit självmant och då är det bara leta sig till utgången. annars är det inte mycket man kan göra åt saken.

 

jag tror den heter: Prontera, men iaf :P

 

Doddis: Du måste ha minst job lvl 10 för att skaffa ditt första jobb (1-1) sen efter det kan du byta job när du är job level 40 och uppåt till antingen 1-2 eller 2-2. om du tillexempel väljer att bli en Swordman som 1,1 job kan du sedan byta till Knight som 1-2 eller crusader 2-2.

 

http://iro.ragnarokonline.com/game/jobswordman.asp - använd denna sida för att hitta huset/gubben till att hitta det job du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...