Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime rpg spel?


enj0y
 Share

Rekommenderade inlägg

Du kan ju alltid lira pc versionen: Final Fantasy XI (11) Online (inkl. Expansionerna The Rise of the Zilart och Chains of Promathia). Första månaden (30 dagar) är gratis, men sen kostar det $12/månad (+$1 för en Content ID*/månad).

 

*Content ID innebär istortsett en karaktär (dock kan du ta bort karaktären och skapa en ny när du vill).

 

Är man ute efter ett FF spel i sin 'sanna' anda då är detta spelet helt fel. Men är man däremot ute efter ett enormt MMORPG spel, tja då bör man inhandla detta. Personligen älskar jag det :) Men som Wilcon nämnde, ifall du inte bryr dig om konstnad osv då kan detta vara något för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragnarök Online och FF XI är nog de bästa alternativen, trots att de inte är gratis. Det är sallan det finns ett MMORPG som är både bra och gratis.

Själv är jag en Ragnarökare. Fast jag spelar inte nu eftersom jag inte har nån uppkoppling.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Skulle villa läga till ett till online anime spel Fantasy Earth: Ring of Domination.

 

Det är inte så känt eftersom de bara finns ute i Japan och det är inte säkert att spelet kommer släppas utanför Japan än.

 

De som har skapat spelet är de som har skapat Chrono Trigger och Final Fantasy. Bolaget hetter Square Enix.

 

Spelet är uppbyggt i döda monster gå upp i level systemet.

 

Tyvärr finns de inte så mycke information om Fantasy Earth.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...