Hoppa till innehåll
Anime.se

Psychos galleri. Första uppdateringen 2008!


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 312
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Är Psycho dekoration i någons bål? Eller har han kanske slagits mot Subzero?

Är det kanske Subzeros bål som Psycho praoar som isbit i?

 

Din nya avatar är något av det bästa jag sett.

Hans tankar verkar gå i banor om "Jaha, dags igen eller?"

Av någon anledning har jag fått för mig att Psycho ogillar vintern. Är han en hösttomte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näh, han/jag hatar hösten. Kallt ruggigt och blött. Det enda bra med hösten är att löven är fina... tills dom faller ner på marken och man måste kratta upp dom och nästan få blodförgiftning av skavsår på tummen från räfsan och måste åka till sjukhuset med otäcka lila linjer som sakta sprider sig uppför hela armen och då inse att löv är ett otyg... hrm... Alltså: inte hösttomte^^

 

True story btw :surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Näh, han/jag hatar hösten. Kallt ruggigt och blött. Det enda bra med hösten är att löven är fina... tills dom faller ner på marken och man måste kratta upp dom och nästan få blodförgiftning av skavsår på tummen från räfsan och måste åka till sjukhuset med otäcka lila linjer som sakta sprider sig uppför hela armen och då inse att löv är ett otyg... hrm... Alltså: inte hösttomte^^

 

True story btw :blush:

 

Gillar själv hösten. Håller däremot med om lövproblemet, trots att jag inte har liknande erfarenhet av räffsrelaterade skador. Det värsta jag råkat ut för är diverse kramper och ont i ryggen.

Leaves are bad, mmkay.

 

Men jag kan förstå argumentet, när det är snö är det i alla fall torr kyla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Liten uppdatering med två nya bilder:

 

GreenhairedMascotColor.jpg

Bild jag gjorde till min 100:de watcher på Sheezyart, Kiwi Of Doom. Den föreställer hennes mascot. Hon blev glad^^

 

Lite naket på denna bilden. Beware kids!:P

Ett omslag till en påhittad tidnign på DeviantArt.

 

Jag har blivit digital förresten, om det inte syns^^ Första bilden är en inscannad bild färglagd med wacom ritplatta och andra är helt gjord i datorn. Enjoy!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...