Onizuka Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Jag surfade in på sf-bokhandlen idag för att kolla lite och gissa vad jag hittade. Det fanns Shaman King vol 1 och vol 2 på amerikansk dvd. Jag ville bara upplysa alla Shaman King fans om detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Jag surfade in på sf-bokhandlen idag för att kolla lite och gissa vad jag hittade. Det fanns Shaman King vol 1 och vol 2 på amerikansk dvd. Jag ville bara upplysa alla Shaman King fans om detta. Omg!!! :P YAAAYYY!!! Fan va bra! Tack för infot Onizuka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 va ligger den på för pris då? runt 300:- eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 De kostar 189 kr styck Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 ojdå det va inte så farligt då ju :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Jag antar att det är 4Kids klippta version, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Nej, det borde det inte vara för det står original uncut version Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 det är inte manga entertainment da så att hela e dubbad? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Det fanns en notis om det här i Manga Mania nr8. Det är Funimation som ger ut serien och den är i originalversion. Det engelska ljudspåret kommer inte att göras om, men det japanska är troget originalet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg